فرمانده حوزه شهید بروجردی برزول نهاوند گفت: به مناسبت هفته بسیج ۳۰ برنامه مختلف در این حوزه و پایگاه‌های تابعه بخش زرین دشت نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۵۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

برگزاری ۳۰ برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در حوزه شهید بروجردی برزولداود مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: به مناسبت این هفته ۳۰ برنامه مختلف در این حوزه و پایگاه های تابعه بخش زرین دشت نهاوند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته بسیج گفت: اجرای این برنامه‌ها لازمه آشنایی نسل جوان امروز با فرهنگ بسیج و سپاه، اسلام، انقلاب و شهدا است .

فرمانده حوزه شهید بروجردی برزول نهاوند افزود: ازجمله این برنامه‌ها دیدار با خانواده شهدا، غباروبی مزارشهدا، دیدار با روحانیون شهر برزول و چند روستا و حضور پرشور بسیجیان این حوزه در تجمع ۳هزار نفری بسیجیان نهاوند در استادیوم ورزشی علی مرادیان است.

وی یادآور شد: همچنین برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقات ورزشی، حلقه های صالحین و نشست های روشنگری، طرح آبروی محله و برپایی ایستگاه صلواتی به همت بسیجیان نیز از دیگر برنامه‌ها است.

مرادی با اشاره به آغاز طرح گشت عملیاتی محله محور در پایگاه بیت المقدس توانه تصریح کرد:از دیگر برنامه‎های اجرایی می‌تون به تقدیر از بسیجیان و جانبازان بسیجی، مسابقه فرهنگی، نشست سیاسی بصیرتی با حضور فر مانده سپاه ناحیه نهاوند، برگزاری جشن تکلیف بسیجیان، میقات صالحین و حضور در نماز جمعه، شرکت در پیاده روی بزرگ خانوادگی در نهاوند، رژه خودرویی و... اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات