اجتماع شکوه مقاومت در شهرستان کوهرنگ برگزار شد

همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) اجتماع شکوه مقاومت در شهرستان کوهرنگ برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۳۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ این همایش در مصلی نماز جمعه کوهرنگ و با قرائت قرآن و پخش سرود ملی و شعرخوانی با حضور ریاست صدا و سیما استان چهارمحال و بختیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ ، فرماندار شهرستان ، نیروهای نظامی و انتظامی ، مسئولین شهرستان و بسیجیان از اقشار مختلف برگزار شد.

سرهنگ پاسدار نظری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ، ضمن گرامیداشت هفته بسیج،  بسیج را شجره طیبه نامید که روز به روز نه تنها در کشور عزیزمان بلکه در سطح جهان در حال مشاهده ثمرات ارزشمند آن هستیم.

وی در ادامه به بیان اقدامات انجام گرفته از سوی بسیج و سپاه شهرستان کوهرنگ پرداخت و خاطر نشان کرد که ماموریت سپاه تنها در زمینه ی نظامی نیست و امروزه محرومیت زدایی و مردم داری را از مهم ترین وظایف سپاه دانست و ساخت پل شیخ علیخان و از بین بردن اختلافات موجود در طوایف منطقه را در همین راستا دانست.

عظیمی رئیس صدا و سیما استان چهار محال و بختیاری،رصد شرایط محیطی داخل و خارج کشور را وظیفه عمومی همه اقشار جامعه دانست و عنوان داشت دشمن با تمام قوا چه به صورت نرم و چه به صورت سخت در حال کار کردن بر ضد کشور عزیزمان هست و وجود بیش از 250 شبکه ی ماهواره ای را که مستقیما بر ضد کشور عزیزمان در حال فعالیت هستند، در همین راستا دانست و تشریح ابعاد پیروزی بر حاکمیت داعش و جذب حداکثری  و دفع حداقلی بویژه در جوانان و دانشجویان را وظیفه تک تک اقشار انقلابی و بسیجی دانست.

وی از جمله علل شکل گیری داعش وقوع جنایات جدیدی در تاریخ به اسم اسلام و با انگیزه ی اسلام هراسی در جهان دانست.

این مقام مسئول در ادامه افزود: ما حاکمیت داعش را شکست دادیم ولی تفکر داعش و صهیونیسم هنوز باقی است و برای مقابله با آن باید اقدام به روشنگری در جهت شناخت وقایع پشت پرده و ارتباط آن با استکبار جهانی نمود و اعترافات خانم کلینتون نظیر مذاکره ی آمریکا با 112 کشور در جهت به رسمیت شناختن داعش پس از پیروزی را نشان دهنده ی حمایت آمریکا و استکبار جهانی از داعش دانست.

عظیمی مهم ترین علل اشغال سریع شهرهای عراق و سوریه توسط داعش را عدم وجود رهبری واحد مانند ولایت فقیه در ایران و تفرقه و اختلاف در بین اقشار و مردم سوریه و عراق دانست و این موضوع را شایسته ی عبرت گیری و تفکر دانست.

ارسال نظرات