خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد

پیروزی جبهه مقاومت مرهون بصیرت و ذکاوت مقام معظم رهبری و رشادت‌های مدافعان حرم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: پیروزی جبهه مقاومت بر داعش مرهون بصیرت و ذکاوت مقام معظم رهبری و رشادت­‌های مدافعان حرم است.
کد خبر: ۸۹۵۴۹۶۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

پیروزی جبهه مقاومت مرهون بصیرت و ذکاوت مقام معظم رهبری و رشادت‌های مدافعان حرمحجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت اظهار داشت: آن زمانی که خیلی­ها نخواستند باور کنند این حرکتی که در کشور سوریه ایجاد شده است غیر از حرکت بیداری اسلامی است، مردم و رزمندگان تمام قامت ایستادند و مقاومت کردند در حالی که حکومت عراق و سوریه در آستانه سقوط بود. 

وی افزود: نیروهای داعشی و تکفیری­ها تا نزدیکی بغداد آمدند، استان موصل را کاملا مشرف شدند این قدر این غده سرطانی قوی بود که بسیاری از استان‌ها را به ویژه استان‌های شیعه­نشین را گرفتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در ادامه به نقش  سردار شهید «همدانی» و سرلشکر «سلیمانی» در تشکیل و سازماندهی بسیج در سوریه  اشاره کرد و گفت: این دو شخصیت بزرگ و انقلابی توانستند کمر داعش را بشکنند.

وی با اشاره به نقش کلیدی و راهبردی مقام معظم رهبری در هدایت منطقه که بسیار مهم و محوری بود، عنوان کرد: پیروزی جبهه مقاومت بر داعش مرهون بصیرت و ذکاوت مقام معظم رهبری و رشادت­های مدافعین حرم است.

گنجعلی با بیان اینکه  شهدا زنده هستند، تصریح کرد: حیات شهدا ویژه و استثناء است و این رمز را  فقط خدا می­داند.

وی با بیان اینکه شهدا جایگاه ویژه­ای دارند و این  یک هدیه الهی است، گفت:  شهدا زنده هستند و در محضر حق هستند و در سر سفره حق نشستند و همه فرشتگان همه موجودات سر سفره با برکت حق نشسته‌اند اما شهدا روزیشان با بقیه فرق می­کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد:  شهداء مسیر ولایت را رفتند و این راه امروز ادامه دارد و کسانی که مسیرشان را از ولایت جدا کنند در گمراهی خواهند افتاد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات