خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه هواپیمایی استان همدان گفت: جشن پایان سیطره شجره خبیثه و ملعونه داعش به همت یگان حفاظت هواپیمایی در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۵۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

جشن پایان داعش به همت یگان حفاظت هواپیمایی در همدان برگزار شدعلیرضا صفایی شعار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت اظهار داشت: جشن پایان سیطره شجره خبیثه و ملعونه داعش در محل گلزار شهدای استان بر سر مزار حبیب سپاه و قافله سالار شهیدان مدافعان حرم، سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» همراه با غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا و با حضور حماسی و حداکثری اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران و نیروهای مسلح استان و امت شهیدپرور همدان برگزار شد.

وی افزود: برپایی ایستگاه صلواتی همراه با پخش شیرینی، چای و شعله زرد در بین حاضرین، پخش نماهنگ و سرودهای حماسی در مدح ایثار و جانفشانی‌های مدافعان حرم و سردار لشگر شهید زنده «حاج قاسم سلیمانی» نیز از دیگر برنامه‌ها به این مناسبت بود.

مسئول فرهنگی سپاه هواپیمایی استان همدان عنوان کرد: استقرار فرماندهی و پایوران یگان حفاظت هواپیمائی در محل گلزار شهدای استان از ساعت 8 صبح بمنظور آماده سازی و برپایی مراسم مذکور تا هنگام اذان مغرب صورت گرفت.

وی ادامه داد: تهیه و چاپ بنر در ابعاد بزرگ با محتوای تصاویر شهدای مدافع حرم و فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی) به منظور ایجاد فضایی متناسب با این جشن بزرگ و الهی نیز از دیگر اقدامات این یگان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات