خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد

بسیج مجموعه جامع خدمت‌رسانی/ بسیج یک طرح راهبردی برای تمام کشورهای ضداستکبار

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه بسیج یک مجموعه جامع است که برای خدمت‌رسانی ایجاد شده است، گفت: بسیج امروز در عرصه‌های نظامی، دفاعی، فرهنگی، علمی، اقتصادی، سازندگی و سلامت فعال است و منشا خیرات و برکات برای مردم جامعه هستند.
کد خبر: ۸۹۵۴۹۰۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

بسیج مجموعه جامع خدمت‌رسانی/ بسیج یک طرح راهبردی برای تمام کشورهای ضداستکبارسرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیجی یک چهره با ایمان، با مجاهدت، پر تلاش، با اخلاق، انقلابی، پربصیرت و ولایت مدار است که در تمام عرصه های جامعه حضور دارند.

وی با بیان اینکه بسیج یک مجموعه جامع است که برای خدمت‌رسانی ایجاد شده است، افزود: بسیج امروز در عرصه‌های نظامی، دفاعی، فرهنگی، علمی، اقتصادی، سازندگی و سلامت فعال است و منشا خیرات و برکات برای مردم جامعه هستند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه تفکر بسیجی در جامعه سبب قرار نگرفتن در زیر سلطه دشمنان می شود، گفت: بسیج یک طرح راهبردی برای تمام کشورهایی است که می خواهند از زیر سلطه دشمنان نجات یابند.

وی اظهار داشت: بسیج یک هدیه الهی است که به واسطه انقلاب اسلامی تحقق یافته است.

مرادی هدف حلقات صالحین را تربیت نیروهای مومن برای حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) دانست و گفت: تمام ارکان شجره طیبه صالحین این برنامه تربیتی را با قوت و همت در راستای رسیدن به اهداف دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات