خبرهای داغ:
امام جمعه گیان:

رسالت بسیج رسالت انقلاب و پیامبر(ص) است

امام جمعه گیان گفت: اگر بخواهیم رسالت بسیج را بدانیم باید رسالت انقلاب را بدانیم و اگر بخواهیم رسالت انقلاب را بدانیم باید رسالت پیامبر(ص) و توحید را بدانیم.
کد خبر: ۸۹۵۴۹۵۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

رسالت بسیج رسالت انقلاب و پیامبر(ص) استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام مراد امیدی میرزایی در جمع بسیجیان حوزه شهدای گیان با تبریک هفته بسیج بیان داشت: تشکیل نیروی بسیج مستضعفین ایده و تفکر حضرت امام خمینی (ره) بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ودر پنجم آذر ماه سال ۵۸ صورت گرفت و نیروهای این بسیج نیروهای متدین مردمی بودند .

وی افزود: اگر بخواهیم رسالت بسیج را بدانیم باید رسالت انقلاب را بدانیم و اگر بخواهیم رسالت انقلاب را بدانیم باید رسالت پیامبر(ص) و توحید را بدانیم .

امام جمعه گیان تصریح کرد: جامعه توحیدی جامعه‌ای است که همه کارها برای رضای خدا باشد، علم و معرفت و آگاهی در آن باشد، صفا و اخوت در آن برقرار است و تهذیب نفوس انسان‌ها در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: جامعه توحیدی دنبال اقتدار و عزت است و جامعه توسری خور و وابسته به بیگانگان نیست، برقراری عدالت اصل و مهم است، کار و تلاش حرف اول را می زند و خدا محور و اصل است .

امیدی میرزایی با اشاره به این موضوع که ذکر خدا باعث آرامش است و انسان را با خدا دوست می‌کند، گفت: کسی که ذکر لبش کارش خدا باشد، زمانی که از او یاد شود همه به خوبی از او یاد می کند و هیچ حادثه ای براو تاثیر نمی گذارد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات