خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسبج بجنورد در آیین عطرافشانی گلزار شهدا:

لازمه رفع تهدید نظامی اقتدار نیروهای مسلح، بویژه بسیج مقدس است

فغانی گفت: خدا را شاکر هستیم رویش های جدید انقلابی ، در ایران اسلامی و جهان اسلام در حال تبلور و درخشندگی است. امروز نه تنها این رویش ها کاهش پیدا نکرده بلکه سیل مشتاقان برای فدا شدن در راه اسلام عزیز سر از پا نمی شناسند.
کد خبر: ۸۹۵۳۸۴۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فغانی گفت: خدا را شاکر هستیم رویش های جدید انقلابی ، در ایران اسلامی و جهان اسلام در حال تبلور و درخشندگی است. امروز نه تنها این رویش ها کاهش پیدا نکرده بلکه سیل مشتاقان برای فدا شدن در راه اسلام عزیز سر از پا نمی شناسند.

این موضوع ما را بر آن می دارد وقتی عزت ، عظمت و سربلندی اسلام عزیز توسط انسان هایی صورت می گیرد که از منزلت بالایی برخوردار هستند . این سئوال در ذهن ما به عنوان پاسدار، روحانی ، مسئول و غیر مسئول نقش ببندد . ما باید چه کاری انجام دهیم ؟ تا این سرمایه ها باقی بماند و برای ارزش و عظمت اسلام عزیز نیروهای بیشتری در صحنه و میدان حاضر باشند و یکی از راه های اثر بخش این است که داشته هایمان را دست کم نگیریم.

سی هشتمین سالگرد تاسیس نهاد مقدس بسیج مستعضفین را به نمایندگی از همه سربازان آقا امام زمان(ع) محضر مبارک آن حضرت و نائب بر حق ایشان مرجع مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سلام و صلوات بر ارواح مطهر شهدا ، شهدای انقلاب اسلامی شهید حسن آبادی ها و شهدای دفاع مقدس علمدار خراسان شمالی شهید محمد زاده ها ، شهدای ترور شهید نوریان و ره آموز ها ، شهدای عرصه ی علم و فناوری همچون شهریاری و تهرانی ،مقدم ها و شهدایی که اجر دو شهید در پرونده اعمال انها ثبت و ضبط است، شهدای مدافع حریم و حرم آل اللّه حبیب دلها سردار شهید همدانی و شهید حججی ها.

یاد خاطره امام عزیزمان را در چهارمین روز از هفته بسیج و در جوار مزار شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گرامی میداریم.

 

 وی در ادامه افزود: خدای سبحان را شاکر و سپاسگزاریم که با الطاف بی پایانش و عنایت خاص رسول معظم اسلام(ص) و اهل بیت معصومین علیه السلام و رهبری خردمندانه و هدایت های حکیمانه ی مقام معظم رهبری، شاهد پایان سیطره ی گروه تکفیری داعش این شجره خبیثه ملعونه هستیم.

درود خدا بر مجاهدان فی سبیل الله

درود خدا بر رزمندگان ما که با استقامت و پایداری در مسیر حق آیه مقدس و مبارک ((انا فتحنا لک فتحا مبینا)) را در لبیک به ندای امامشان پاسخ گفتند و پس از شهادت جوان رشید اسلام شهید حججی ها عهد و میثاق صد روزه را در انتقام از قاتلان آن شهید در فاصله زمانی دو ماه عینیت بخشیده و طومار استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی و این غده سرطانی را به هم پیچیدند.

عزیزان: یکی از عناصر قدرت نرم جمهوری اسلامی بی اعتمادی مطلق به قدرت های استکباری است.

لازمه رفع تهدید نظامی، اقتدار نیروهای مسلح و از جمله بسیج مقدس است.

تنها عامل رفع تهدید با اقتدار نظامی و ایجاد رعب در دشمن است و این وحشت در دشمنان زبون مشاهده می شود. و امروز با غرش موشک های سجیل که دارای هدایت پایانی مسیر است.

خدارا شکرگزاریم که نیروهای مسلح، سپاه و بسیج ما علاوه بر حفظ امنیت و توجه ویژه به مسائل دفاعی، در عرصه های سازندگی، عمرانی، خدمت به محرومان، مسائل فرهنگی، هنری و تولید فکر، اثرگذار است و این اقدامات باید ادامه پیدا کند.

دشمن از فرهنگ دفاع مقدس سیلی خورد و در صدد حذف این فرهنگ است.بر همه ی ما لازم است ، واجب است این فرهنگ را با تمام وجود همچون گنجینه حفظ کنیم و آن را چون تجربه ذی قیمت نشر دهیم.

دشمن به دنبال این است با عضویت ایران اسلامی در کنواسیون کودک ، دانش آموزان این مرز و بوم را از بسیج مرحوم کند. باید مراقبت کنیم باید تلاش کنیم روحیه و مدیریت جهادی ، روحیه انقلابی بودن ، و انقلابی ماندن همچنان در ما حفظ و ارتقا یابد.

عزیزان : بقای انقلاب به بقای سنگرنشینانش است و سنگر نشینان خط انقلاب ، شما بسیجیان هستید.

تمام تلاش دشمن این است که بسیجیان را از سنگر نشینی باز دارد.

دشمن هدفش این است که بسیجیان ، سنگر نشین انقلاب و فدایی انقلاب نباشند. به دنبال آن است که فرهنگ عاشورا در ما نباشد یا تحریف شود.

وظیفه آحاد بسیجیان بر این اصل استوار باشد که ویروس های بی درد دشمن را شناسایی کنند تمام همت دلسوزان این باشد که راه نفوذ را بر دشمنان و خناثان زمان ، بسته و مانعی ایجاد کنند و این یعنی نزدیک شدن ما سربازان به ولی و گفتمان ولایت.

 آقا می فرمایند:  بسیج مجموعه ای است، که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطر جمع می کند؛ معنای بسیج این است.

پیشانی شکر را در مقابل پیشگاه خداوند قادر و متعال برای موفقیت های اخیر، جبهه ی اسلام بر زمین میسائیم و بر محمد و آل پاکش صلوات و درود می فرستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار