مسئول مجمع اقشار بسیج هرمزگان در گفتگو با«بسیج»:

بسیج، بازوی اقتصادی کشور در موقعیت های بحرانی است

معصومی گفت: چهارچوب اقتصاد مقاومتی در نقش و فعالیت‌ها بسیج بسیار دیده می‌شود که نمونه‌های آن را در فالب گروه‌های جهادی و یا نیرو‌های آموزش دیده علمی در حال انجام وظیفه و در خدمت دستگاه‌های اجرایی شدند.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۶۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۷

سید محمدعلی معصومی مسئول مجمع اقشار بسیج هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره اقدامات بسیج در خصوص حل بحران‌های اقتصادی کشور عنوان کرد: چهره بسیج همواره برای مردم شناخته شده است و در بزنگاه‌ها خود را نشان داده و خواهد داد. در این چند سالی که کشور در رکود اقتصادی عمیق به خواب رفته است، این سازمان مردمی در تلاش بود تا بحران زدایی کند.

وی افزود: چهارچوب اقتصاد مقاومتی در نقش و فعالیت‌ها بسیج بسیار دیده می‌شود که نمونه‌های آن را در فالب گروه‌های جهادی و یا نیرو‌های آموزش دیده علمی در حال انجام وظیفه و در خدمت دستگاه‌های اجرایی شدند.

مسئول مجمع اقشار بسیج هرمزگان با اظهار بر اینکه دشمن در تحریم کردن سازمان مردمی بسیج همواره از گزینه‌های اصلی خود قرار داده است، تصریح کرد: دشمن سازمان‌هایی را تحریم می‌کند که تاثیر مستقیم در جبهه اسلامی و ضد استکباری دارند. ایران یکی از دندان‌های لقی خواهد بود که آمریکا برای برداشتن این کشور دست به هر کاری می‌زند و چه بسا که سازمان بسیج یکی از بازو‌های کشور برای فعالیت‌ها اقتصادی خواهد بود که از بین رفتن آن ایران را دچار بحران جدی می‌کند.
ارسال نظرات