در راستای گرامی داشت هفته بسیج:

یادواره شهدای مسجد حضرت بقیه الله الاعظم (عج) زاهدان برگزار شد

به منظور گرامی داشت هفته بسیج ، مراسم بزرگداشت و یادواره شهدای مسجد حضرت بقیه الله الاعظم (عج) با حضور گسترده مردم برگزار شد
کد خبر: ۸۹۵۳۰۸۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، یادواره شهداء در مسجد بقیه اعظم زاهدان با حضور بسیجیان، خانواده معظم شهداء ومردم عادی به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج برگزارشد.
امام جمعه شهر زابل در این مراسم با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد وخاطر شهداء اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی و همچنین شهدای مدافع حرم مصداق بارزی از آیات قرآن هستند، زیرا در قرآن بار‌ها به آن‌ها پرداخته شده است.
وی با اشاره به اینکه در عصر حاضر جوانان با ادامه راه شهداء به آیات قرآن عمل می‌کنند، افزود: شهداء رزمندگانی بودند که در صحنه دفاع حق علیه باطل حضور یافتند و در این راه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
وی تصریح کرد: خانواده‌های شهداء به عنوان یک الگو در جامعه اسلامی در خط مقدم مقابله با دشمنان قرار دارند و راه و روش و سبک زندگی آنان می‌تواند به عنوان ملاک در جامعه مورد استفاده قرار گیرد.
گفتنی است: در این مراسم رزمندگان و پیشکسوتان با بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس حال و هوای ویژه‌ای به این محفل دادند و شاعران بسیجی نیز با سروده‌های خود دروصف شهید و شهادت یاد و نام شهداء را گرامی داشتند
ارسال نظرات