رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی:

بسیج در تمام نوسانات تعادل‌بخش و ثبات‌آفرین است

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه متبلورترین چهره بسیج جهاد و شهادت است، گفت: بسیج در تمام نوسانات تعادل‌بخش و ثبات‌آفرین است.
کد خبر: ۸۹۵۲۱۹۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشر، سردار احمد وحیدی عصر پنجشنبه در مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای شهر بوشهر با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: شهدای ما از مقام ظاهر به مقام باطن رسیده و پرده‌های غیب را دریده‌اند و به مقام شهود رسیده‌اند.

وحیدی با اشاره به اینکه اگر حیدریون، فاطمیون، حزب‌الله و نیروهای مردمی که در سوریه و عراق دور هم جمع شدند و پیروزی بزرگ به دست آوردند نشان از زنده بودن شهدا را دارد، گفت: خداوند متعال نمی‌گذارد راه شهدا به فراموشی سپرده شود.

وی با تاکید بر اینکه شهید در پیشگاه خدا منزلتی پیدا  می‌کند که هیچ خوبی برتر از آن نیست، تصریح کرد: راه شهدا راهی نیست که دشمنان بتوانند با امکانات نظامی از ما بگیرد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با تاکید بر اینکه بسیج از جنس جهاد و شهادت است، بیان کرد: بسیجی مجاهدی است که آرامش او شهادت و وصال الهی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که با انفاس قدسی امام راحل شکل گرفته و با هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری با توانی بالا رو به جلو حرکت می‌کند و هر مشکلی را از جلو راه نظام برمی‌دارد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با تاکید بر اینکه بسیج در تمام نوسانات نوسانگیر، تعادل‌بخش و ثبات‌آفرین است، افزود: متبلورترین چهره بسیج جهاد و شهادت است.

وحیدی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم به بیعت خود با شهدا پابرجا ماندند، خاطرنشان کرد: ما هم امیدواریم با بعیت با شهدا پابرجا مانده و درجا نزنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ما مدیون شهدا بوده و شهدا نیز مدیون امام حسین(ع) هستند، ادامه داد: فروپاشی جبهه کفر آنگاه که قوی نشان داده می‌شد و جریان استکبار از آن به شدت حمایت می‌کرد با دلاورمردی‌های مدافعان حرم و سردار سلیمانی همه ابهت آنها و غرب فرو ریخت.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با تاکید بر اینکه تمام جریان غرب دور هم جمع شده‌اند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند، گفت: به برکت خون شهدا روز به روز بر شکوکت نظام افزوده می‌شود.

ارسال نظرات