یک فعال بسیجی و اقتصادی در گفتگو با بسیج:

تاکیدات رهبری بر مساله تولید ملی نشانه ضرورت توانمند سازی داخلی است

کامل یعقوبی با بیان اینکه  ستون فقرات اقتصاد مقاومتی تولید داخلی است افزود: اقتصاد مقاومتی با فعال کردن ظرفیت های درونی کشورمان حاصل می شود و یکی از تاکیدات رهبری معظم مساله تولید ملی است.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۸۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰

 کامل یعقوبی فعال بسیجی و نخبه کارگری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: در اقتصاد مقاومتی تکیه بر تولید داخلی است و بر استحکام بنیه درونی اقتصاد است. اقتصاد مقاومتی در پی رونق اقتصادی است این در حالی است که رونق اقتصادی با تولید حاصل می شود.

وی با بیان اینکه  ستون فقرات اقتصاد مقاومتی تولید داخلی است افزود: اقتصاد مقاومتی با فعال کردن ظرفیت های درونی کشورمان حاصل می شود و یکی از تاکیدات رهبری معظم انقلاب مساله تولید ملی است. لذا تولید ملی اگر بخواهد رونق پیدا کند به طور یقین باید به آن کمک شود و از سویی دیگر هم موانعی که در مسیر تولید ملی قرار دارد برداشته شود.

وی در ادامه افزود: آنچه ضرورت دارد این است که برای محصولات ، بازار به وجود بیاید و واردات محصولات مشابه کنترل شود.

یعقوبی خاطرنشان کرد: مسوولان باید از تولید ملی حمایت کنند این در حالی است که تولید ملی، اساس و حلقه اساسی پیشرفت اقتصاد است لذا حمایت قانونی، حمایت قضایی و حمایت اجرایی مورد نیاز است و باید تولیدکنندگان داخلی را تشویق کنند تا تولید ملی رونق پیدا کند.

ارسال نظرات