به مناسبت سومین روز از هفته بسیج:

کارگاه آموزشی راهی بسوی زندگی بهتر در زاهدان برگزار شد

بمناسبت سومین روز از هفته بسیج کارگاه آموزشی راهی بسوی زندگی بهتر در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان برگزار شد
کد خبر: ۸۹۵۱۴۶۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مسئول بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در کارگاه آموزشی راهی به سوی زندگی بهتر که با حضور خواهران شاغل در ادارلات کل استان در سالن جلسات استاندارد برگزارشد اظهار داشت: با توجه به این که زندگی‌های امروزی افراد الگو برداری از فرهنگ غربی شده است این کارگاه در راستای الگو برداری از سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزارشده است.
سرهنگ پاسدار مسعود پناهی افزود:رهبر معظم انقلاب ۶۸ روش غلط زندگی اسلامی راگوش زدکرده اند که برترین روش زندگی، زندگی همراه با سبک اسلامی است که آرامش وشیرینی را به دنبال دارد.
این مسئول تصریح کرد: از آنجائیکه سبک زندگی اهل بیت متعادل‌ترین نوع سبک زندگی بشر است، سبک زندگی اسلامی میتواند از گسترش این آسیب‌ها درجامعه جلوگیری کند.

وی با اشاره به نقش رسانه و هنر در ترویج سبک زندگی اسلامی گفت: نقش آفرینی هنرمندان به عنوان بازوی اجرایی در تحقق سبک زندگی اسلامی با استفاده از ابزار هنر حقیقتی انکار ناپذیر است.
وی بیان کرد: خانوادده یکی از اسصلی‌ترین ارکان زندگی است که برای رشد وشکوفایی بهتر فرزندان تلاش می‌کنند واین مهم با الگو پذیری از سیره وروش ائمه در زندگی امکان پذیر است.
وی در ادامه با تاکید بر اهمیت استاندارد در جامعه ادامه داد: تعامل انسان‏ها با هم و زندگی در عصر حاضر، به‏ویژه با رشد فن‏آوری، به اندازه‏ای پیچیده شده است که اگر برای همه موارد، استاندارد معینی تعریف نشود و افراد ملزم به اجرای آن نگردند، زندگی طاقت‏فرسا می‏شود.
گفت:: بشر در طول عمر خویش با رعایت قوانین و مقررات، نوعی استاندارد را به وجود آورده و در راه رفاه و آسایش خویش به کار گرفته است. از این رو، هر چه استانداردسازی توسعه یابد و تعهد به رعایت استاندارد‌ها بیشتر شود راه برای رفاه هر چه بیشتر بشر فراهم می‌گردد.
ارسال نظرات