معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج دانش آموزی در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد

برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی در هفته بسیج

عطاپور گفت: برگزاری نشست های روشنگری و اعزام سخنران به مدارس دوره دوم متوسطه یکی از مهم ترین برنامه های این سازمان در هفته بسیج است.
کد خبر: ۸۹۵۱۳۹۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

عمار عطاپور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج دانش آموزی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با برنامه های این سازمان در هفته بسیج اظهار داشت: برگزاری نشست های روشنگری و اعزام سخنران به مدارس دوره دوم متوسطه یکی از مهم ترین برنامه های این سازمان در هفته بسیج است.

وی ادامه داد: همه افرادی که در سپاه استان و شهرستان قدرت سخنوری دارند و همچنین نخبگان می توانند با موضوع انقلابی گری همراه با شناخت دشمن اصلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز در استان ها و شهرستان ها سخنرانی کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد:  از سال 1389 شهید شاخص دختر و شهید شاخص پسر معرفی می شود و کارهای فرهنگی انجام می دهیم. بدین ترتیب روز هفتم آذرماه کنگره ملی شهید شاخص شهیده زینب کمایی در اصفهان برگزار خواهد شد.

عطاپور یادآور شد: مراسم بزرگداشت آغاز ولایت برای مقطع دوم متوسط با همکاری اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان و اداره قرآن و عترت دانش آموزی در روز ششم آذرماه برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج دانش آموزی مطرح کرد: روز پنجشنبه دوم آذرماه برنامه تجدید میثاق دانش آموزان بسیجی با آرمان های شهدا در مزار شریف و پاک و مطهر شهدا و سرکشی از خانواده های معزز و معظم شهدا نیز انجام می شود.

وی در پایان گفت: روز سوم آذرماه دانش آموزان با لباس سازمانی و نماد اختصاصی بسیج دانش آموزی در نماز جمعه حضور پیدا خواهند کرد و کتابچه دانش آموز خط امام در بین آنها توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار