یک مستند ساز در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

ظرفیت بالای بسیج برای شناسایی استعدادهای هنری در مناطق محروم

برمهانی گفت: بسیج با توانایی ها و ظرفیت مردمی خود و همچنین ساختار قوی با شناسایی استعدادها از دورترین نقاط کشور می تواند تولیدات فرهنگی و هنری بسیار قوی و سطح بالایی را داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۵۱۳۵۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

 محسن برمهانی مستند ساز کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با نقش بسیج در حمیات از آثار هنری و فرهنگی ارزشی اظهار داشت: بسیج نظام جدی و قدرتمندی است که در دورترین روستاهای کشور پایگاه و جایگاه دارد و مردم هم به ان اعتماد کامل دارند.

وی افزود: بسیج به این دلیل که در دورافتاده ترین نقاط کشورمان هم ارتباط مستمر با مردم دارد می تواند بسیاری از استعدادها را شناسایی کند. این ویژگی مردمی بودن ویژگی خاص بسیج است و هیچ نهادی مانند بسیج اینگونه مردمی نیست و همین عامل موفقیت بسیج در هر حوزه ای است که ورود می کند.

این مستند ساز خاطرنشان کرد: بسیج با توانایی ها و ظرفیت مردمی خود و همچنین ساختار قوی با شناسایی استعدادها از دورترین نقاط کشور می تواند تولیدات فرهنگی و هنری بسیار قوی و سطح بالایی را داشته باشد.

برمهانی تصریح کرد: متاسفانه بیشتر نگاه ها به مرکز استان ها است درحالیکه اگر به مناطق دورافتاده توجه و ظرفیت ها و استعدادهای هنری افراد شناخته شود وضعیت بسیار متفاوت خواهد شد.

وی گفت: بسیج می تواند بسیاری از خلأهایی که در حال حاضر در حوزه فرهنگی و هنری وجود دارد را برطرف کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار