جانشین فرمانده سپاه شهرستان سرباز:

70 برنامه محوری در هفته بسیج در شهرستان سرباز اجرا می شود

جانشین فرمانده سپاه شهرستان سربازگفت:بمناسبت هفته بسیج 70 عنوان برنامه در شهرستان سرباز برگزار می شود
کد خبر: ۸۹۵۰۶۱۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
سرهنگ پاسدار نادر شهرکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در هفته بسیج امسال ۷۰ عنوان برنامه در نواحی بسیج شهرستان سرباز برگزار می‌شود که دیدار با امام جمعه این شهرستان، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهداءوایثارگران بسیجی، تجمع بسیجیان در ۵ آذر ماه با عنوان بسیج شکوه مقاومت، دیدار با نخبگان و علمای شاخص شهرستان تحت عنوان آبروی محله و اعزام تیم‌های درمانی با مشارکت شبکه بهداشت و درمان شهرستان سربازاز جمله این برنامه می‌باشد.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های مهم بسیج انعطاف پذیری آن بوده به گونه‌ای که این نیروی مردمی همواره در تمامی حوزه‌های فرهنگی، جنگ نرم و جنگ سخت فعال می‌باشد.

وی ادامه داد: هفته بسیج بهترین زمان برای معرفی دستاورد‌های عظیم بسیج در عرصه‌های محرومیت زدایی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی بوده که در سایه منویات رهبری انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی تصریح کرد: در این برهه از زمان که دهه چهارم انقلاب بوده و دشمنان با تغییر رویکرد مبارزه‌ای خود از جنگ سخت به نرم و فضای مجازی، بسیجیان باید در این سنگر و خاک ریز جدید برای دفاع از کشور و انقلاب آماده باشند.

جانشین فرمانده سپاه سرباز گفت:دلایل زیادی وجود دارد که موجب جاودانه شدن بسیج شده، اما مهمترین آن فرهنگ و تفکر بسیجی است چراکه فعالیت‌های بسیجیان به منظور حفظ آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران بوده و همواره برای آرامش دیگران تلاش میکنند.
انتهای پیام
ارسال نظرات