جانشین سپاه دشتی:

ورود در عرصه اقتصاد مقاومتی یکی از وظایف بسیج است

بوشهر-جانشین سپاه دشتی گفت: امروز بسیج سه وظیفه خطیر پیگیری فرمایشات رهبری، مبارزه با نفوذ و آسیب های اجتماعی و ورود در عرصه اقتصاد مقاومتی را بر عهده دارد که البته کارنامه بسیج در این زمینه ها درخشان است.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۲۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دشتی، عباس احمدی در دیدار با جمعی از بسیجیان و پاسداران و فعالان اقتصادی گروههای جهادی، حسن تقارن آغارز هفته بسیج و ماه ربیع الاول را به فال نیک گرفت و گفت: بنا به فرموده امام راحل بسیج شجره طیبه ای است که به حق در حال حاضر درخت تنومندی شده است و میوه و ثمراتش در جامعه کاملا مشهود است.

وی افزود: تفکر بسیجی صادر می شود ولکن در این زمینه باید آسیب شناسی نیز کرد چرا که آسیب شناسی در هر زمینه ای لازم بوده و خواهد بود و اگر بسیجیان به دنیا وابستگی داشته باشند بین اراده خدا و انسان تغایر بوجود می آید و این آسیب بسیج است.

احمدی اضافه کرد: امروز بسیج سه وظیفه خطیر پیگیری فرمایشات رهبری،مبارزه با نفوذ و آسیب های اجتماعی و ورود در عرصه اقتصاد مقاومتی را بر عهده دارد که البته کارنامه بسیج در این زمینه ها درخشان است.

وی اظهار داشت: : سیاست‌ها و رویکردهای بسیج خدمت رسانی وسیع به مردم با استفاده از ظرفیت اردوهای جهادی و همچنین بسیج اقشار است.

جانشین سپاه دشتی خاطرنشان کرد: هفته بسیج یادآور خاطرات و رشادت های رزمندگان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس است و بنیانگذار انقلاب در پنجم اذر ماه 1358 دستور تشکیل بسیج را صادر نمودند  که امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج اهداف بلندی را در نظر  داشته اند.

 

ارسال نظرات