خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان اسدآباد عنوان کرد

بسیج بیانگر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان

امام جمعه شهرستان اسدآباد گفت: امروز بسیج بیانگر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان خارجی وهمچنین نشان دهنده آرامش و امنیت در درون کشور است.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۳۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳

بسیج بیانگر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت‌الاسلام موسی حسینی مجد در دیدار با بسیجیان این شهرستان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: امروز بسیج بیانگر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان خارجی وهمچنین نشان دهنده آرامش و امنیت در درون کشور است.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان یک تفکر ناب ثمرات و عواید بسیاری را نصیب جمهوری اسلامی کرده است، گفت: بسیج شجره طیبه ای است که هر لحظه در حال رشد، بالندگی و میوه دادن است.

امام جمعه شهرستان اسدآباد بیان کرد: حضور حماسی بسیج در ۸ سال دفاع مقدس سبب پیروزی و ظفر بوده و بعد از جنگ تحمیلی با حضور بسیج در عرصه جهاد و سازندگی موجب توفیقات روز افزون در راستای محرومیت زدایی، توسعه و آبادانی در تمامی نقاط کشور، از جمله مناطق محروم روستایی و کم برخوردار بوده است.

وی اظهار داشت: مهمترین هدف بسیج یاری رساندن به دین خدا و مردم است و این روحیه مردمی سبب شده که فرهنگ بسیجی نه تنها در کشور بلکه به بیرون از مرزهای کشور نیز گسترش یابد و امروز شاهد تحقق این امر هستیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات