بسیج نماد اخلاص است

بسیج را نماد اخلاص داسنت و گفت: بسیجی ادامه دهنده راه خون شهدا است.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۳۷
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام علی معزی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر آلونی ضمن اشاره به آغاز هفته بسیج اظهار کرد: بسیج نمادی از انسان مخلص و ادامه دهنده راه شهدا است و امروز ملت ایران یک ملت بسیجی است.

وی با اشاره به زلزله غم‌بار غرب کشور ادامه داد: در این حادثه عظیم و تلخ مردم عزیز کرمانشاه دچار مصیبت شده‌اند و عده‌ای از هم‌وطنانمان جان و مال خود را از دست داده‌اند و با توجه به برودت هوا نیازمند کمک ما هستند این حادثه به ما نشان می‌دهد که باید اهل انفاق و بخشش باشیم.

امام جمعه شهر آلونی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی در این روزها اظهارنظرهای بسیار سخیفی داشته‌اند، افزود: نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیست خود را انسان‌دوست نشان داده و ادعای کمک به زلزله‌زدگان کشورمان را کرده است و عده‌ای نادان و ساده‌لوح نیز در داخل کشور این حرف‌ها را باور کرده‌اند، اگر این مردک انسان‌دوست بود که هزاران نفر را در نقاط مختلف جهان به خاک و خون نمی‌کشید.

معزی در ادامه با بیان اینکه تقوای الهی به این معناست که انسان در خلوت و آشکار خداوند را ناظر بر اعمالش بداند، اضافه کرد: تا چند روز دیگر وارد ماه ربیع‌الاول می‌شویم که باید حواس‌مان باشد بعد از 2 ماه عزاداری و اشک بر مصائب اهل بیت(علیه السلام)  با شرکت در مجالس گناه این اعمال را از دست ندهیم چرا که انسان متقی نزد خداوند ارزش بسیار دارد و خدای ناکرده سرور و شادی‌هایمان خارج از شریعت نباشد.

وی گفت: باید حواسمان باشد که گوش کردن به آهنگ‌های مبتذل و پای گذاشتن در مراسم گناه ما را از خداوند متعال دور کرده و اعمال‌مان را ضایع و انسان را دچار خسران می‌کند.

ارسال نظرات