در راستای کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه انجام شد؛

استقرار قرارگاه سپاه روح‌الله استان مرکزی در منطقه دشت ذهاب

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در راستای کمک به مردم 9 روستای زلزله‌زده استان کرمانشاه قرارگاه سپاه روح‌الله استان مرکزی در منطقه دشت ذهاب مستقر شد.
کد خبر: ۸۹۴۸۴۵۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲

سرهنگ پاسدار علی فراهانی مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اقدامات انجام شده در دشت ذهاب از سوی بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی برای کمک به زلزله‌زدگان گفت: در حال حاضر نیروهای سپاه روح‌الله قرارگاه پیش بینی شده برای سپاه استان مرکزی در منطقه دشت ذهاب را تحویل گرفته‌اند.

وی افزود: براساس اطلاعات جمع‌آوری شده و بازدید منطقه‌ای از 9 روستای این منطقه که خدمات رسانی به آن‌ها به بسیج سازندگی سپاه روح‌الله واگذار شده است تمامی اطلاعات از میزان تلفات انسانی، دام و طیور، نیازمندی‌ها و معتمدین و دهیاران روستاها احصاء شده‌اند تا بتوانیم خدمات رسانی را در این مناطق ساماندهی و هدفمند سازیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: از امروز نیز کمک‌های مردمی ارسالی در این قرارگاه ذخیره و نیروهای جهادگر براساس اطلاعات و نیازسنجی‌ها اقدام به توزیع اقلام مورد نیاز در بین 200 خانوار این 9 روستا خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار فراهانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تلفات جانی در این 9 روستا به شدت دیگر مناطق وجود نداشته است و برای بازسازی و اقدامات ساخت‌وساز در منطقه به زودی تصمیم‌گیری خواهد شد که بر عهده بسیج سازندگی استان مرکزی قرار گیرد یا خیر و اینکه طی چه بازه زمانی باید این وظیفه محوله را به اتمام برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات