سعید زارع
به مناسبت سالگرد آزادسازی سوسنگرد:
بایستی تا فردا سوسنگرد آزاد شود…. این جمله پیر جماران کافی بود تا حماسه آفرینی های مردم سوسنگرد ، پاسداران و ارتشیان نسخه ی بعثی عدو از شهر برچیده شود و فرزندان امام (ره) بر خانه های رنجور شهر هلهله پیروزی سر دهند.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۵۱
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

سوسنگرد نماد غیرت و شجاعت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم سالروز شکست حصر سوسنگر به همت دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد.

در این مراسم علی واحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و گرامی داشت یاد خاطره شهدای دفاع مقدس افزود: این برنامه جهت تجلیل و تکریم از خانواده های شهدای و یادآوری شکست حصر سوسنگر برگزار می شود.

وی گفت: شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم چراغ راه آینده ما هستند و امروز هر آنچه داریم از بصیرت شهدا است، لذا بایستی راه شهداء و یاد و خاطره شهداء همیشه در درون ما زنده نگه داشته شود.

واحد از چاپ 30 جلد کتاب خاطرات رزمندگان استان در سال گذشته خبر داد و افزود: در سال جاری نیز 30 جلد کتاب نیز از خاطرات رزمندگان دفاع مقدس استان چاپ خواهد شد.

وی به چاپ کتاب خاطرات شهدای مدافع حرم استان شهید هاشم دهقانی نیا و شهید جاوید الاثر علی آقایی اشاره کرد و افزود: کتاب خاطرات شهید مدافع حرم علی سیفی و شهید  فرید کاویانی نیز در حال آماده سازی و نگارش برای چاپ در ماه های نزدیک است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در پایان از رزمندگان پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس استان  خواست برای تکمیل و جمع بندی کتاب خاطرات رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس دل نوشته ها، خاطرات و دست نوشته های خود را به  حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ارایه دهند.

پخش کلیپ،خاطره گویی رزمندگان سوسنگرد ، تجلیل از خانواده های معظم شهدا ،سخنرانی سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت و رونمایی از کتاب تشنه در آتش خاطرات شفایی هوشنگ عبدی از رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های برگزار شده در مراسم سالروز شکست حصر سوسنگرد بود.

ارسال نظرات