اجرای بیش از 680 برنامه در هفته بسیج

عنوان ویژه برنامه هفته بسیج با شعار محوری «بسیج، مظهر مردم سالاری دینی» در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۳۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) و رئیس ستاد هفته بسیج چهارمحال و بختیاری در نشست خبری خود با اصضصحاب رسانه و مطبوعات که لحظاتی پیش برگزار شد، از اجرای 685 عنوان ویژه برنامه شامل 352 مورد برنامه‌ شاخص و 333 عنوان برنامه دیگر خبر داد.

سردار پاسدار محمد علی اکبری عنوان داشت: برنامه های هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج، مظهر مردم سالاری دینی» برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی افزود: تبیین نقش و جایگاه بسیج، اقتدار ملی، حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای را از وظایف بسیج عنوان کرد. 

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری یادواره های شهداء، دیدار با ائمه جمعه، ‌رزمندگان بسیجی و خانواده معظم شهداء، مسابقات فرهنگی و ورزشی، اجرای برنامه محوری آبروی محله،سرکشی و انس و الفت با فرماندهان پایگاه های بسیج، برگزاری نشست های فرهنگی- سیاسی روشنگری، برگزاری اردوی های جهادی، اجرای دوره های تربیتی، رزمی و فرهنگی،خدمات‌دهی رایگان در مراکز خدمات رسانی بسیج به عموم مردم،نمایشگاه دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری بسیجیان،جشنواره تجلیل از جهادگران علم و فناوری بسیج، حضور اکیپ های خدمات رسانی پزشکی در مناطق محروم و صعب العبور وهمایش بزرگ حماسه حضور در 5 آذر از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.

وی افزود: همایش حضور همزمان با 5 آذر ماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین در 9 شهرستان استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

سردار اکبری با بیان اینکه بسیج از بتن مردم است و نمی توان آن را جدا از مردم دانست، تصریح کرد: ما انقلاب را در دوران دفاع مقدس به جهانیان ثابت و صادر کرده‌ایم و با تمام توان در زمینه صدور انقلاب به سراسر جهان تلاش کرده‌ایم و پیروزی‌های مداوم اسلام و کشورهای مسلمان در مقابل اسلام آمریکایی برگزفته از انقلاب ما و اسلم ناب محمدی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آمریکا و دشمنان اسلام برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی اسلام آمریکایی را قرار دادند و چه بسیار هزینه ها که در این مسیر انجام نداده اند اما به لطف خدا  و بصیرت مردم آنان همیشه با شکست روبه رو شده‌اند.

از 29 آبان تا 5 آذر به عنوان «هفته بسیج» و 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358، به عنوان «روز بسیج» نامگذاری شده است.

 

ارسال نظرات