مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) گفت: راه نجات ما اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی اگر در سایر نقاط کشور مانند تهران حائز اهمیت است قطعا در استان اردبیل بالای 300 درصد اهمیت دارد چون پتانسیل های استان ما برخوردار از ظرفیت های راهبردی اقتصادی است.
کد خبر: ۸۹۴۷۷۴۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹

مسئولان ایده های الهی و آرمانهای شهدا را در کارهای خود منشور کنند / اردبیل از 300 درصد پتانسیل اقتصاد مقاومتی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی نماینده ولی فقیه در دیدار فرماندهان و مدیران سپاه حضرت عباس(ع) و پیشکسوتان و نخبگان بسیجی اردبیل با استاندار اردبیل جهت تبریک تصدی سمت استانداری و گرامیداشت هفته مبارک بسیج و تبریک به مهندس بهنامجو و آرزوی توفیق تصریح کرد: این مناسب ودیعه و امانتی است از طرف پرودگار عالم در نظام الهی برای انسانهایی که میخواهند برای امت خدمت کنند و حقیقت قضیه این است که در نظام الهی این انسانهایی سرور هستند که خدمت بیشتری برای خلق الله می کنند.

فیاضی ادامه داد مبانی انقلاب ما و مبنای فکری ما چون اعتقادی است نظام ما هم به عنوان نظام الهی با همان اندیشه و همان تفکر بایستی در مسئولین ما حاکم باشد یعنی همان حاکمیتی که رسول خدا و حضرت علی (ع) داشتند و همان تفکر و ایده ای که حسین ابن علی (ع) در کربلا داشتند یعنی فکر جهادی و فکر معنوی و اگر چنین باشد قطعا مرضیه پرودگار عالم و هم مرضیه مردم هست چرا که هرکاری که برای خدا باشد خداوند نصرت خود را بر آن عطا خواهد نمود.

وی بیان کرد: اگر نصرت ما برای خدا باشد و این آن زمانی است که خودمان را وقف ملت و انقلاب کنیم، انقلابی که هزاران خون شهید تقدیم کرده است و الان این خون ها جاری است و مدافعان حرم ما برای تجلی و به سعادت این انقلاب است و امروز این موفقیت و این اوج عظمتی که نظام انقلاب اسلامی در دنیا دارد، در حقیقت ما میخواهیم به آن مرتیه ی بسیار بالایی که پروردگار عالم قطعا این انقلاب ضمینه ظهور حضرت بقیه الله العظم خواهد بود.

وی ادامه داد:مقدمه ظهور حضرت ولی عصر(عج) این است که مسئولین ما بر اساس ایده الهی،آرمانهای اهل بیت، آرمانهای شهدا برای خودشان منشور کنند.

فیاضی اظهار داشت: این استان برای پیشرفت ، عدالت، یک جای مناسبی است و این استان زمانی پیشرفت و عدالت را به خوبی لمس خواهد کرد که هم در بین مردم و هم در بین مسئولان معنویت و آگاهی را رونق دهد یعنی ایمان و انصاف و وجدان در بین همه مردم جریان پیدا کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل بیان کرد: اقدامی که باعث تعالی معنویت و عقلانیت بویژه در بین رده مدیریتی استان شود یک اقدام بسیار پر برکتی خواهد شد در این قضیه هم قطعا سپاه با تمام توان خود کمک خواهد کرد و دومین نکته این است که ظرفیت نخگبی استان نباید از نگاه های تنگ سیاسی و جناهی صدمه ببینید و باید از همه ظرفیت ها استفاده شود ، کنار گذاشتن ظرفیت های فکری و اجرایی توسط هر جریانی که صورت بگیرد درست نمی باشد.

وی افرود: آن زمانی ما تعالی پیدا خواهیم کرد که در حقیقت یک دست باشیم و در توان مدیریتیمان برای پیشرفت این استان و برای همه با پیشبردن این بار عظیم خدمت رسانی به مردم از اهمیت بالایی برخوردار باشد و خیلی مهم است که حضرتعالی در این زمینه قدم هایی مثبتی را بردارید.

این مسئول با توجه به فرمایشات امام خامنه ای در راستای اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: راه نجات ما اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی اگر در سایر نقاط کشور مانند تهران حائز اهمیت است قطعا در استان اردبیل بالای 300 درصد اهمیت دارد چون پتانسیل های استان ما برخوردار از  ظرفیت های راهبردی اقتصادی است و منتظر اقدام استاندار محترم می باشد و این انتظار می رود که مهندس بهنامجو با همان روحیه وافر و جهادی خود این استانی که بستر های زیادی برای رشد و رونق را دارست و یک استان ولایی است و مردمی ولایی دارد جهت افزایش پتانسیل های اقتصادی در قالب اقتصاد مقاومتی تلاش نمایند.

فیاضی به سابقه خدمت استاندار اردبیل در استان اشاره کرد و گفت: انتظار ها را از شما بالا می رود که ان شاء الله استان ما به طرف تعالی و پشرفت رود و گرفتاری ها و مشکلات با تدبیر شما و همکاری عزیزان این معضلات را علاج خواهد فرمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار