کارگاه برنامه تعالی مدیریت در کوهرنگ برگزار شد

معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ از برگزاری کارگاه برنامه تعالی مدیریت در شهرستان کوهرنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۷۶۷۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ صفر موسایی اظهار کرد: کارگاه برنامه تعالی مدیریت برای مدیران مدارس پایه متوسطه درمدرسه الزهرا شهر چلگرد برگزار شد.

موسایی عنوان داشت: در برنامه تعالی مدیریت مدرسه تلاش می شود تا هویت متعالی در دانش آموزان شکل گیرد و در طول آموزش های علمی به مهارت های شغلی، انسانی و فردی نیز مسلط شوند تا شاهد حضور این آینده سازان به صورت تمام عیار در جامعه باشیم.

وی تقویت فرهنگ کارگروهی و مشارکتی، خلاقیت و نوآوری، بهره‌گیری از پژوهش و تاکید بر اخلاق و ارتباطات انسانی را از جمله موارد اساسی در طرح تعالی مدیریت مدرسه عنوان کرده که از اصول حاکم بر ارتقای کیفیت در مدرسه است.

همچنین در این کارگاه خانم نادری مدرس کارگاه با بیان اینکه تدوین برنامه عمل، تولید برنامه عملیاتی و سالانه را از محورهای اجرای طرح تعالی مدرسه عنوان کرد و گفت: مدیر مدرسه با توجه به ارکان مدرسه از جمله شورای مدرسه، شورای معلمان، شورای دانش آموزی و انجمن اولیا و مربیان و شناخت توانمندی ها و ظرفیت های آنان برنامه ای را به عنوان برنامه سالانه تدوین کرده و در این برنامه شاخص های استاندارد را برای رسیدن به نقطه مطلوب در نظر گرفته و عملکرد مدرسه خود را با این شاخص ها مقایسه می کند.

ارسال نظرات