وزیر سابق کشاورزی در گفتگو با بسیج:

بسیج توانسته در حمایت از تولید ملی نقش موثری داشته باشد

صادق خلیلیان گفت: بسیج توانسته در حمایت از تولید ملی نقش موثری داشته باشد بسیج با حمایت از کار و نیروی بومی و جذب سرمایه به سطح حداکثری تولید توانسته است نقش بسزایی را در افزایش راندمان تولید ملی داشته است.
کد خبر: ۸۹۴۷۴۸۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰

صادق خلیلیان وزیر سابق کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره نقش بسیج در توسعه اقتصادی کشورمان اظهارداشت: استقلال و اقتدار اقتصادی کشورمان در سایه حمایت از کار و سرمایه بومی است که می تواند منجر به افزایش تولید ملی هم شود.

وی با بیان اینکه  بسیج توانسته در حمایت از تولید ملی نقش موثری داشته باشد افزود: تولید ملی در سایه حاکمیت فرهنگ بسیجی است این در حالی است که بسیج با حمایت از کار و نیروی بومی و جذب سرمایه به سطح حداکثری تولید توانسته است نقش بسزایی را در افزایش راندمان تولید ملی داشته باشد و در رسیدن به اقتصاد مطلوب نقش مفیدی داشته باشد.

خلیلیان در ادامه افزود: نهاد بسیج با توجه به عرصه های فعالیت گوناگون و گستردگی در سراسر کشور نیاز به برخورداری از حمایت های دولت و امکانات مناسب دارد که در اختیار داشته باشد تا بتواند در جهت ایجاد و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در سراسر کشورمان و در تمام نقاط شهری و روستایی موثر واقع شود

ارسال نظرات