خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد

تسهیلات روستایی از ارکان خوب اشتغالزایی/لزوم اطلاع‌رسانی در زمینه تسهیلات اشتغالزایی

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تسهیلات روستایی را از ارکان خوب اشتغالزایی دانست و گفت: باید مردم نسبت به این تسهیلات آگاهی داشته باشند و نیاز است در این زمینه اطلاع رسانی صورت پذیرد تا مردم از تسهیلات اشتغالزایی استفاده کنند.
کد خبر: ۸۹۴۶۳۰۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱

تسهیلات روستایی از ارکان خوب اشتغالزایی/لزوم اطلاع‌رسانی در زمینه تسهیلات اشتغالزاییبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر خجسته در  جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی با تاکید بر اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ستاد اقتصاد مقاومتی در مقابل آمریکا،  استکبار جهانی و زیاده‌خواهی‌ها و تحریم‌های آنان است که باید در اقتصاد مقاومتی همچون جنگ 8 ساله محکم ایستاده و پیروز شویم.

وی  با بیان اینکه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید با عزم ملی، مسئولین و سه قوه و استان‌ها با اتحاد و همدلی برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی گام بردارند، گفت: امروز «مرگ بر آمریکا» به معنی ایجاد اشتغال است و هر کس یک شغل ایجاد کند قهرمان ملی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس هر آنچه که برای رونق اشتغال نیاز بود به تصویب رسانده است، افزود: مجلس برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی با تمام توان پای کار آمده و هر آنچه در قانون در حوزه کسب و کار نیاز بود به تصویب رساند.

وی ارزیابی خود از ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان را رضایت‌بخش خواند و عنوان کرد:  استاندار همدان به عنوان مدیریت ارشد استان خوشبختانه جنس تولید و اشتغال را به خوبی می‌شناسد و در سطح ملی به خوبی پیگیر امور استان نیز بوده اما این حرکت کافی نیست و نیازمند یک عزم جهادی است.

خجسته  بیکاری را  دغدغه اصلی  مردم همدان دانست و گفت: تسهیلاتی که دولت مصوب داشته تسهیلات خوبی است و در استان شرایط برای اشتغال آماده است  که باید به شکل مناسبی به مردم اطلاع رسانی شود.

وی تسهیلات روستایی را از ارکان خوب اشتغالزایی دانست و تاکید کرد: باید مردم نسبت به این تسهیلات آگاهی داشته باشند و نیاز است در این زمینه اطلاع رسانی صورت پذیرد تا مردم از  تسهیلات اشتغالزایی استفاده کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه مجلس 5 میلیارد تومان از صندوق ذخیره ارزی و 5 میلیارد تومان نیز از محل بانک‌ها برای اعطای تسهیلات اشتغال در روستاها در نظر گرفته است، گفت: این بودجه خوبی است که برای امر اشتغال و کاهش بیکاری تخصیص یافته است.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال در استان  برای 11 هزار و 401 نفر از ابتدای سال تاکنون تصریح کرد: این یک اقدام بسیار خوبی است و استاندار نیز باید به دنبال راستی آزمایی آن باشد.

خجسته با بیان  اینکه 500 هزار نفر فارغ التحصیل وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید به این افراد آموزش‌های فنی و حرفه ای لازم داده شود و افرادی که در رشته های فنی و حرفه‌ای مشغول هستند  در کارخانه‌ها جذب شوند تا در بازار کسب و کار اثرگذار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات