خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از کلنگ‌زنی خانه امید در نهاوند با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۶۳۱۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰

کلنگ‌زنی خانه امید در نهاوند با اعتبار 1200 میلیون تومانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن بهرام‌نیا در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی در همدان اظهار داشت: با وجود تنگناهای منابع مالی و مشکلاتی که در حوزه تسهیلات در سطح ملی وجود دارد اگر با انصاف به موضوع نگاه کنیم استان همدان در این خصوص به خوبی کار کرده است.

وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند از ظرفیت‌های بالقوه برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی برخوردار است، گفت : این شهرستان در حوزه مبل و منبت فعال است و دارای 200 کارگاه مبل و منبت است بنابراین از استاندار تقاضا داریم که جنوب استان همدان را به عنوان قطب مبل و منبت معرفی کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی  با تاکید اینکه شهرستان‌های جنوبی استان همدان در حوزه مبل و منبت فعال هستند، تصریح کرد: کارگاه‌های بسیاری در این حوزه وجود دارد که امیدواریم قطب‌شدن در این حوزه به صورت بخشی نباشد و جنوب استان در این زمینه مد نظر قرار گیرد

وی  به اخذ مجوز برای خوشه مبل و منبت شهرستان تویسرکان اشاره و بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته این مجوز در دیدار با وزیر صنعت، برای راه اندازی ناحیه صنعتی مبل و منبت صادر شد.

بهرام‌نیا از کلنگ‌زنی خانه امید در نهاوند با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان خبر داد و تاکید کرد: این کلنگ‌زنی امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای استفاده از ظرفیت‌های شهرستان برای ایجاد اشتغال زده خواهد شد.

وی با اشاره به اظهارات وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  مبنی بر متولی بودن اشتغال در کشور ابراز داشت: در کشور کسی جرأت اینکه خود را متولی اشتغال کشور معرفی کند، نبود در صورتی که وزیر کار خود را متولی و مسئول اشتغال معرفی کرد که باید در ایجاد اشتغال سایر وزارتخانه‌ها با وزارت کار همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات