نخبه بسیجی در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

اقتصاد مقاومتی عاملی موثر در توسعه فرصت های شغلی

محبوبه پسند معصومی گفت: اقتصاد مقاومتی می تواند عامل موثر در توسعه فرصت های شغلی جدید شود. این در حالی است که در شرایط کنونی اشتغالزایی اهمیت ویژه ای در نظام اقتصادی کشورمان دارد.
کد خبر: ۸۹۴۴۶۳۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶

محبوبه پسند معصومی فرمانده پایگاه بسیج حضرت هاجر (س) استان البرز در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی امری مهم در افزایش تولید و تولید محوری است از طریق اقتصادمقاومتی می توان فرصت های شغلی  جدیدی را در مناطق مختلف محروم ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه مسوولان درصدد رفع بیکار باشند افزود: بیکاری اثرات منفی بر فرایند بازار کار داشته است از اینرو ضروری است که اقدامات لازم به منظور مقابله با پدیده بیکاری از سوی دولتمردان شکل بگیرد.

وی در ادامه افزود: بیکاری پیامدهای مختلفی را در امر اقتصاد کشورمان داشته است از جمله می توان به کاهش تولید، کاهش سرمایه گذاری اشاره کرد.باید شناسایی موانع و کاهش و یا رفع بیکاری می تواند بر میزان اشتغال تاثیر مثبت بگذارند. از اینرو ضروری است اقدامات لازم در زمینه افزایش فرصت های شغلی فراهم کنند.

در خاتمه افزود: اقتصاد مقاومتی می تواند عامل موثر در توسعه فرصت های شغلی جدید شود. این در حالی است که در شرایط کنونی اشتغالزایی اهمیت ویژه ای در نظام اقتصادی کشورمان دارد و برای  توسعه و رشد مناطق محروم یکی از ابزارهای مهم توسعه است بنابراین باید برنامه ریزی درست و مناسب  شکل بگیرد تا با استفاده از منابع موجود در جهت پیاده سازی اقتصاد مقاومتی پیش رفت تا بتوانند  در جهت توسعه بیشتر گزینه های  اشتغالی  پیش بروند.

ارسال نظرات