خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند خبر داد

ابلاغ 337 میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی به نهاوند در طرح اشتغال فراگیر

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: اخیرا طرح اشتغال فراگیر از سوی وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی به استان‌ها ابلاغ شده که در این طرح در سال جاری 337 میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی به شهرستان نهاوند ابلاغ شده است.
کد خبر: ۸۹۴۴۶۱۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

ابلاغ 337 میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی به نهاوند در طرح اشتغال فراگیربه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند فرماندار نهاوند به همراه حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و مددی مدیرکل استاندارد استان همدان از صنایع لبنی شهرستان نهاوند بازدید کردند.

 فرماندار شهرستان نهاوند در این بازدید گفت: اخیرا طرح اشتغال فراگیر از سوی وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی به استان‌ها ابلاغ شده که در این طرح در سال جاری 337 میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی به شهرستان نهاوند ابلاغ شده است.

کریم حمیدوند افزود: از دستگاه‌های مرتبط با اشتغال مناطق روستایی و عشایری و بخشداران تابعه شهرستان درخواست کرده‌ایم با تشکیل جلسه و حمایت از سرمایه‌گذاران روستایی بیشتر سهم را به شهرستان بیاورند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند قطب اصلی و بزرگ دامپروری و کشاورزی استان همدان محسوب می‌شود، بیان کرد: اخیرا از سوی دولت در بحث فراورده‌های لبنی اشباع شده معرفی شده و این درحالی است که صنایع تبدیلی شهرستان نهاوند به دلیل فعالیت زیاد و تعداد کارخانه های لبنی از استان های همجوار شیر وارد شهرستان می‌کنند.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: از سوی دولت به شرط اصلاح ژنیتکی و اصلاح نژاد دام ها با صنایع دامپروری موافقت می‌کنند و در تلاش هستیم با توجه به اینکه شهرستان قطب اصلی دامپروری شهرستان است در این زمینه کمک های مناسبی به روستائیان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات