نمایشگاه پاییزه دانشجویی در دانشگاه کردستان

«نمایشگاه پاییزه دانشجویی» متشکل از مجموعه عکاسی دانشجویان دانشگاه کردستان، نمایشگاه طراحی و نقاشی با رنگ و روغن، نمایشگاه عفاف و حجاب با همراهی پایگاه سلامت سنجی هلال احمر در سالن جنبی تالار مولوی دانشگاه کردستان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۹۴۴۴۷۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
نمایشگاه پاییزه دانشجویی در سالن جنبی تالار مولوی دانشگاه کردستان دایر شد که شامل نمایشگاه عکس دانشجویی، نمایشگاه عکس دانشجویی با موضوع «پاییز» متشکل از ۲۵ عکس از عکاسان «ناصر نوری»، «فرشاد دستیار»، «هیرو تبت»، «نرگس هوشیار» و «مجید کدخدایی» است که در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

به منظور ترویج و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در بین دانشگاهیان، «نمایشگاه حجاب و عفاف ریحانه» در قالب دو غرفه عرضه ملزومات حجاب و مشاوره تحصیلی برپا شده است.

دیگر نمایشگاه برگزار شده در کنار نمایشگاه عکس، نمایشگاه طراحی و نقاشی با رنگ روغن بوده که متشکل از ۱۲ تابلو «مهران سروری» با موضوع طبیعت و منظره در سبک رئالیسم است.

مهران سروری از دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه کردستان است که در کارنامه خود برپایی چندین نمایشگاه و کارگاه آموزشی را دارد.

به گفته وی، در حال حاضر کارگاه آموزشی نقاشی و طراحی در سطح دانشگاه برای دانشجویان دایر می‌باشد و علاقمندان به شرکت در آن می‌توانند به واحد فرهنگی دانشگاه مراجعه کنند.

در کنار نمایشگاه طراحی و نقاشی، نمایشگاه عکس پاییزه و نمایشگاه حجاب و عفاف ریحانه، پایگاه تست قند و فشار خون نیز توسط اعضای کانون هلال احمر دانشگاه کردستان برپا شده که در قالب آن اعضای هلال احمر به تست قند و فشار خون دانشجویان و دانشگاهیان حاضر در نمایشگاه خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است، از دیگر اقدامات پایگاه هلال احمر تلاش در راستای آشنایی دانشجویان با فعالیت‌های این کانون و ثبت‌نام برای کلاس‌های کمک‌های اولیه است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار