فرمانده سپاه تنگستان:

فرهنگ ایثار و شهادت نگهبان حقیقی برای دژ محکم دین و اسلام است

بوشهر - فرمانده سپاه شهرستان تنگستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت نگهبان حقیقی برای دژ محکم دین و اسلام است.
کد خبر: ۸۹۴۴۳۲۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمد حیدری بعد از ظهر یکشنبه در جمع دانش آموزان شهر اهرم اظهار داشت: حسین فهمیده الگوی تمام نشدنی برای دانش آموزان است که باید از حرکت این انسان کوچک ولی مرد بزرگ انقلابی درس ایستادگی و آزادی برای دانش آموزان تدریس شود.

وی افزود: حسین فهمیده به بهترین تعریف ممکن  نماد فداکاری و سمبل گذشت نوجوانان این مرز و مصداق تمام نمای مفاهیم و ارزش‌های انسانی در عصر حاضر و راهبری بزرگ برای همه جوامع فارغ از رنگ، نژاد ، آیین و مرام است.

حیدری خاطر نشان کرد: جامعه ای که بتواند آرمان شهداء، ایثارگران و جانبازان را بخوبی درک و ترویج کند، از کارکردهای مثبت آن که همانا گسترش معنویت در جامعه، کاهش فساد و ناهنجاری و به تبع آن شکل گیری یک محیط انسانی سالم و الهی است بهره خواهد برد.

 وی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت نگهبان حقیقی برای دژ محکم دین و اسلام  است چرا که وجود این مهم به زندگی انسان ها معنا داده و آنها را از رخوت و بیگانگی خارج کرده و هویت دینی به آنها خواهد بخشید و در پایان در مسیر الهی مقاوم و پایدار حضور خواهند داشت.

حیدری خاطرنشان کرد: این روزها فرصتی است تا مکر، حیله و چهره منحوس و بی نقاب آمریکا که امروز عیان تر از گذشته برای ملت ایران مشخص شده است را برای نسل امروز به ویژه دانش آموزان بشناسانیم.

ارسال نظرات