نخبه بسیجی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

مردمی کردن اقتصاد از مهم ترین اهداف اقتصاد مقاومتی است/ فرهنگ سازی اقتصادی مقاومتی بر عهده بسیج است

غفاری مقدم گفت: مدیریت صحیح مصرف توسط مردم و افزایش فرهنگ استفاده بهینه از انرژی از دیگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که باید تبیین شود.
کد خبر: ۸۹۴۴۰۵۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۴

علی غفاری مقدم،نخبه بسیجی در گفتگوبا خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج  با اشاره به نقش و اثر اقتصاد مقاومتی در حل معضلات اقتصادی کشور گفت: مدیریت صحیح مصرف توسط مردم و افزایش فرهنگ استفاده بهینه از انرژی از  دیگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که باید تبیین شود.اما مهمترین شاکله و هدف اقتصاد مقاومتی مردمی کردن اقتصاد است.

وی افزود: گفتنی است ۱۲ مؤلفه  مهم و کلیدی در بیانات مقام معظم رهبری پیرامون سیاست ها و اهداف اقتصاد مقاومتی بیان شده که باید از سوی بسیج در بین مردم فرهنگسازی و ترویج شود.از این ۱۲  مولفه ۶ مورد آن به مردم بر می گردد و شش مورد دیگران باید توسط دولتمردان و مسئولین اجرا شود.

غفاری مقدم با اشاره به لزوم بهره مندی از تفکر بسیجی برای تبیین سیاست های اقتصاد مقاوتی گفت:  بر همین اساس نقش سازمان بسیج و که  برای مردم در سیاست اقتصاد مقاومتی تبیین شده است توجه ویژه داشته باشد، تا حداقل در قسمتی که مربوط به مردم است اقتصاد مقاومتی محقق شود و شش مورد مابقی به دولتمردان و مسئولین برمی گردد که امیدواریم آن را اجرایی کنند.

 وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ کار و تلاش مردمی کردن اقتصاد تقویت روحیه خودباوری اصلاح الگوی مصرف حمایت از تولید داخلی و ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی و تحریم کالاهای خارجی از جمله مواردی است که بسیج می توانند برای فرهنگ سازی و ترویج  در بین مردم پیشگام باشد.

ارسال نظرات