جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از ارائه خدمات رایگان پزشکی به زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۱۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، "جمال شاکرمی"، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان مستقر در مرز مهران از ارائه خدمات پزشکی رایگان به زائران اربعین در مرز مهران خبر داد.

وی گفت: برای این منظور سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تمام ظرفیت های خود را در حوزه بهداشت و درمان زوار به کار گرفته است.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: در این راستا تعداد هشت مرکز درمانی در اقصی نقاط استان و به خصوص در مسیرها و شهرستان های منتهی به مهران در استان و همچنین پایانه مرزی ایجاد شده است.

شاکرمی افزود: باتوجه به حجم جمعیتی زائران در مرز مهران بیشترین تمرکز کاری بهداشت و درمان سپاه در مرز مهران بوده و از مجموع تعداد مراکز ایجاد شده تعداد سه مرکز درمانی از جمله بیمارستان صحرایی در مرز مستقر هستند.

وی ادامه داد: در این بیمارستان بخش هایی چون پزشک عمومی، کودکان، قلب و عروق، زنان و زایمان، دندان پزشکی، آزمایشگاه، تزریقات زنان و مردان و سرم تراپی و همچنین جراحی های محدود تهبیه شده است.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بیان کرد: تمامی خدمات در این مراکز درمانی برای زائران اربعین به صورت رایگان خواهد بود.

شاکرمی به تعداد مراکز درمانی سپاه در سال های گذشته اشاره و گفت: تعداد مراکز درمانی سپاه نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

 

ارسال نظرات