خبرهای داغ:

طرح مقابله با آسیب های اجتماعی در شهرستان اسفراین اجرا می شود

سرهنگ مهدی الهی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین از اجرای طرح مقابله با آسیب های اجتماعی متناسب با فرهنگ هر منطقه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۴۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵

 

به گزارش خبرگزاري بسيج ؛ سرهنگ مهدی الهی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین از اجرای  طرح مقابله با آسیب های اجتماعی متناسب با فرهنگ هر منطقه خبر داد.

الهی راد گفت: این طرح به صورت ملی در تمام استان های کشور اجرا می شود و همزمان در استان خراسان شمالی نیز در دستور کار سپاه حضرت جوادالامه (ع) قرار گرفته است.

وی افزود:  در شهرستان اسفراین نیز چند محله با ویزگی های خاص برای اجرای این طرح انتخاب شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین در ادامه با بیان اهمیت اجرای این طرح گفت: پایه و اساس اجرای این طرح بر مبنای باورهای دینی است و رکن اصلی این طرح خود مردم محله هستند .

حجت الاسلام محمدیان امام جمعه  اسفراین نیز ضمن تشکر از دست اندرکاران اجرای این طرح گفت : از نکات مهم این طرح کمک گرفتن از مردم هر محل برای کاهش اسیب های اجتماعی آن محله است و همه دستگاه های اجرایی خود را ملزم و مکلف در انجام این طرح بدانند.

 پرویزی معاون فرمانداری اسفراین نیز در این مراسم ، با تشکر از بانیان اجرای این طرح گفت: از آسیب های اجتماعی می توان به آسیب های فضای مجازی ، طلاق ،اعتیاد به مواد مخدر اشاره کرد .

وی در ادامه گفت: از خوبی های این طرح این است که مردمی است و ما نیز مانند سایر نهاد آماده همکاری صد درصدی به جهت اجرای موفق این طرح هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار