فرماندار شاهرود:

در سال جاری 213واحد کشاورزی و صنعتی شاهرود موفق به دریافت 120میلیارد تومان تسهیلات شدند

هاشمی در جلسه کمیته کشاورزی شهرستان شاهرود گفت:در سال جاری ۲۱۳واحد کشاورزی و صنعتی شهرستان موفق به دریافت ۱۲۰میلیارد تومان تسهیلات شدند.
کد خبر: ۸۹۴۲۳۵۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد رضا هاشمی درجلسه کمیته کشاورزی شاهرود که در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۷۵ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل در حوزه شهرستان به واحد‌های صنعتی و کشاورزی از طریق سایت بهین یاب تسهیلات پرداخت شد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۲۱۳ واحد با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان موفق به اخذ تسهیلات از بانک‌های عامل شدند.
وی ضمن بیان اینکه با شروع مجدد فعالیت سایت بهین یاب ۴۲۵ واحد صنعتی و کشاورزی شاهرود در این سامانه ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد ۷۷ واحد صنعت و معدن، ۳۱۹ واحد در بخش جهاد کشاورزی و ۲۹ واحد نیز در حوزه بازسازی و نوسازی صنعت و معدن را شامل می‌شود.
فرماندار شاهرود با بیان اینکه تعداد وام‌های پرداخت شده در حوزه صنعت یک واحد و در حوزه کشاورزی ۳۹ واحد را شامل می‌شود، عنوان کرد: از مجموع هفت میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان تسهیلات پرداختی در استان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه کشاورزی است که نشان می‌دهد از نظر تعدادی خوب، اما از نظر ریالی چندان موفق نبودیم.
وی افزود: بانک‌های عامل نیز باید مشتری مداری را رعایت و نسبت به پرداخت تسهیلات مناسب به متقاضیان مساعدت لازم را داشته باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار