مصطفی برزگر
رئیس ستاد اربعین سپاه امیرالمؤمنین (ع) خبر داد؛
رئیس ستاد اربعین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام به ظرفیت هفت هزار نفری روزانه و شبانه اسکان در ارودگاه های سپاه اشاره و گفت: این آمادگی وجود دارد تا روزهای اضطرار دو برابر این ظرفیت برسد.
کد خبر: ۸۹۴۲۲۶۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالصاحب طهماسبی"، رئیس ستاد اربعین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ، مستقر در مرز مهران از ارائه خدمات همه جانبه سپاه و بسیج به زائران اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران خبر داد.

وی گفت: سپاه با تمام توان همچون سال های گذشته حضوری پررنگ در اربعین امسال داشته و در روزهای گذشته با استقرار تمامی امکانات و ظرفیت های خود نقش مهمی را در این ایام بر عهده دارد.

طهماسبی اظهار کرد: در همین راستا تدارکات و تدابیر لازم برای اجرایی کردن خدمات همه جانبه به زوار اربعین حسینی انجام گرفته است.

رئیس ستاد اربعین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: زیرساخت های لازم برای اردوگاه سپاه انجام گرفته و این اردوگاه همچنان در حال تجهیز بیشتر است و حتی در این مدت کوتاه شمار قابل توجهی از زائران را اسکان داده است.

وی به ظرفیت هفت هزار نفری روزانه و شبانه اسکان در ارودگاه های سپاه اشاره و گفت: این آمادگی وجود دارد تا روزهای اضطرار دو برابر این ظرفیت یعنی تا اسکان 14 هزار نفر در شبانه روز برسد.

طهماسبی ادامه داد: همچنین با تلاش های انجام گرفته امکان شب خوابی برای هزار نفر در شهرستان های ورودی و خروجی به ایلام از جمله ایوان، سرابله و دهلران وجود دارد.

رئیس ستاد اربعین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بیان کرد: به منظور برنامه ریزی منسجم و مناسب برای زائران اربعین حسینی در مرز مهران قرارگاه مرکزی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مرز مهران در روزهای گذشته انجام گرفته است.

 

ارسال نظرات