خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

نوجوانان و جوانان هدف دشمنان در جنگ نرم هستند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: اکنون نیز دشمنان با جنگ نرم که تعابیر متعددی از جمله جنگ فرهنگی، شبیخون فرهنگی، غارت فرهنگی از آن شده است به جنگ با ملت ما آمده است و قشر آسیب‌پذیر مورد هدف دشمنان نیز نوجوانان و جوانان است.
کد خبر: ۸۹۴۱۶۶۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴

نوجوانان و جوانان هدف دشمنان در جنگ نرم هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در مراسم یادواره شهدای دانش آموز خواهر شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱۴شهید گلگون کفن دانش‌آموز شهرستان اظهار داشت: یکی از وظایفی که برعهده همه به خصوص نوجوانان و جوانان است گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر است چراکه هرچه ما داریم از تمامیت ارضی، امنیت و... همه را مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: در دوران هشت ساله دفاع مقدس دشمنان نظام و انقلاب با جنگ تحمیلی علیه ایران به مبارزه پرداختند و سال‌ها بعد با ترور و فتنه‌های مختلف به مقابله با انقلاب اسلامی برخاستند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: اکنون نیز دشمنان با جنگ نرم که تعابیر متعددی از جمله جنگ فرهنگی، شبیخون فرهنگی،  غارت فرهنگی از آن شده است به جنگ با ملت ما آمده است و قشر آسیب‌پذیر مورد هدف دشمنان نیز نوجوانان و جوانان است.

وی عنوان کرد: امروز دشمنان ما بیکار ننشسته‌اند و از طریق جنگ نرم که یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و همه ما است پا به میدان گذاشته است.

کریمی با بیان اینکه وظیفه ما است که به مقابله با جنگ نرم بپردازیم، ابراز داشت: یکی از راهکارهای مبارزه با این جنگ نرم برگزاری همین یادواره‌های شهدا است.

وی با تأکید بر اهمیت دشمن‌شناسی و افزایش بصیرت به ویژه در نسل جوان و نوجوان خاطرنشان کرد: جوانان ما باید با بالا بردن بصیرت و آگاهی در مقابله با جنگ نرم دشمن پیروز باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات