خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

راه ناکامی و شکست دشمن حضور جوانان در مساجد و مراکز انقلابی

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند برمسجد محوری بسیج‌ و نقش بسیجیان در نماز جماعات اشاره کرد و گفت: راه ناکامی و شکست دشمن حضور جوانان در مساجد و مراکز انقلابی است .
کد خبر: ۸۹۴۱۵۹۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸

راه ناکامی و شکست دشمن حضور جوانان در مساجد و مراکز انقلابیبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج بیت المقدس توانه از توابع حوزه شهید بروجردی با حضور سرهنگ کامران  کریمی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند و روحانی روستای توانه حجت الاسلام اسدی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: ریشه بسیج به صدر اسلام و زمان پیامبر اکرم (ص) برمی‌گردد.

سرهنگ کامران کریمی افزود : امام راحل در آذر سال 58 اقدام به تشکیل بسیج مستضعفین کردند و این نهاد مردمی و انقلابی نقش درخشانی با دستانی خالی اما با نیرو و سلاح ایمان در هشت سال دفاع مقدس اجرا کرد و این باعث تعجب همه جهانیان شد که چگونه با دستان خالی به این پیروزی دست یافتیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به نقش بسیجیانی مثل شهید حسین فهمیده، خطاب به بسیجیان و شورای پایگاه این روستا ابراز داشت: امروز جنگ نرم دشمن و جنگ فرهنگی مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری است که دراین جنگ جوانان مورد هدف قرار گرفته اند.

وی با اشاره به موفقیت بسیجیان در تمام عرصه‌ها و ورود آنان برای مقابله با جنگ نرم دشمنان خاطرنشان کرد: پایگاه بسیج بیت المقدس روستای توانه یکی از پایگاه های نمونه شهرستان نهاوند است.

کریمی همچنین برمسجد محوری بسیج‌ و نقش بسیجیان در نماز جماعات اشاره کرد و گفت: راه ناکامی و شکست دشمن حضور جوانان در مساجد و مراکز انقلابی است .

عباس جلالی فرمانده پایگاه بیت المقدس روستای توانه شهرستان نهاوند نیز ضمن گرامیداشت یاد وخاطره 6 شهید گلگون کفن روستای توانه و شهدای مدافع حرم گزارشی بر مبنای عمق بخشی داخلی و پیاده کردن ارزش‌های اسلام و انقلاب در جامعه وافراد و اقدامات انجام شده دراین زمینه ارئه داد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات