سردار محمد کوثری:

در حوزه دفاعی و موشکی از کسی اجازه نمی گیریم

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران گفت:رزمندگان اسلام آماده هستند تا در صورت تعرض احتمالی دشمن به مرزهای کشورمان، درسی نابخشودنی به آنها بدهند.
کد خبر: ۸۹۴۱۲۰۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار محمد کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران با حضور در ستاد فرماندهی لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) از بخش های مختلف این لشکر بازدید به عمل آوردند.

سردار کوثری در صبحگاه مشترک رزمندگان لشکر27 ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: رضوان خدا بر تمامی شهیدان بویژه شهدای لشکرخط شکن و همیشه پیروز 27 محمد رسول الله(ص) که ما هرچه داریم به برکت ازخودگذشتگی های این انسانهای والامقام است لذا همگی به مقام این شهیدان غبطه می خوریم و اینکه چرا نتوانستیم به خیل آنها بپیوندیم.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران ادامه داد: امام خمینی(ره) در برابر همه ابرقدرتهای دنیا ایستادگی کرد و فرهنگ ازخودگذشتگی و ایثار و شهادت را در این کشور ترویج داد، امام حسین(ع) با 72 تن در برابر قریب 30 هزار نفر جنگید و ایستادگی کرد، علی الظاهر همه یاران اباعبدالله(ع) به شهادت رسیدند اما نتیجه این ایستادگی آن بود که می بینید هرساله عزاداری های مسلمانان رنگ و بوی تازه تری به خود می گیرد.

کوثری تاکید کرد: اگر امروز جوانان این مرز و بوم در کشورسوریه و جبهه مقاومت از یکدیگر پیشی می گیرند در حقیقت درسی است که از قیام اباعبدالله الحسین(ع) گرفته اند و ان شالله در آینده ای نزدیک به حول و قوه الهی بساط داعش جمع خواهد شد.

سردار کوثری اذعان داشت: امروز اگر می بینید که رئیس جمهور ایالات متحده ی آمریکا سپاه را تحریم می کند، عقبه اش برمی گردد به سالهای گذشته، چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان شده و این یاوه گویی های ترامپ کاملا نسنجیده است.

وی تصریح کرد: سپاه از روز اول به انسان های الهی وابسته بود نه به امکانات و تجهیزات و امروز درجمع همه شما عزیزان عرض می کنم به لطف خدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجهزترین تجهیزات و سلاح ها را با اتکا به توان همین جوانان سلحشور و ولایی در اختیار دارد و ما در حوزه نظامی و موشکی از کسی اجازه و مجوز نمی گیریم.

جانشین فرمانده  قرارگاه ثارالله تهران در خاتمه گفت: دشمنان از همین تفکر حزب الهی و اسلام ناب محمدی(ص) می ترسند، لذا تا می توانید آمادگی های خود را افزایش دهید زیرا آینده این کشور از آن شما جوانان است.

ارسال نظرات