فرمانده مرکز بهداشت جنوب شرق نیروی زمینی سپاه:

جهاد با طعم شیرین درمان محرومین

فرمانده مرکز بهداشت جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت:40 جهاد گر پزشک نیروی زمینی سپاه درقالب گروه جهادی پزشکی متخصص و فوق تخصص در بیمارستان شهدای هیرمند واقع در شمال سیستان و بلوچستان به منظور ارائه خدمات پزشکی به افراد نیازمند مستقر شدند
کد خبر: ۸۹۳۸۲۶۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

سرهنگ پاسدار غلامعلی کفاش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پزشکان متخصص و فوق تخصص بیمارستان بقیه الله اعظم (عج) تهران در قالب این گروه جهادی با حضور در شمال سیستان و بلوچستان قرار است به افزون بر ۶ هزار نفر از مردم منطقه خدمات رایگان درمانی ارائه کنند.
وی افزود: نیروی بهداری، نیروی زمینی سپاه از چهار ماه قبل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زابل با حضور در مناطق محروم سیستان اقدام به غربالگری بیماران نیازمند منطقه برای ویزیت و انجام اعمال جراحی توسط این گروه جهادی کرده است.
وی ادامه داد: پزشکان شرکت کننده در این اقدام انسان دوستانه و خداپسندانه از بهترین پزشکان کشور در تمامی تخصص‌ها از جمله زنان، اطفال، چشم پزشکی و ... هستند.
وی گفت: با توجه به حجم بالای فعالیت‌های درمانی این پزشکان علاوه بر ۲ اتاق عمل بیمارستان شهرستان هیرمند، ۲ اتاق عمل سیار نیز در این بیمارستان راه اندازی شد.
فرمانده مرکز بهداشت جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: همچنین برای بهره مندی همه بیماران نیازمند از خدمات جراحی با بیمارستان خیریه الزهرا (س) زابل نیز برای انجام اعمال جراحی مورد نیاز هماهنگ شده است.
سرهنگ کفاش اظهار داشت: علاوه بر این متخصصان ۱۲ دندانپزشک نیز با استقرار در مرکز بهداشت هیرمند و راه اندازی یک سایت فوق تخصصی دندانپزشکی با برخورداری از سه یونیت ثابت و چهار یونیت سیار به مردم شمال سیستان و بلوچستان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.
وی با بیان اینکه ارزش کل خدمات این اقدام حدود ۳۰ میلیارد ریال است گفت: اقدام این گروه جهادی در سیستان و بلوچستان بسیار فراتر از بیمارستان صحرایی است.
ارسال نظرات