مسئول دفتر خدمات زیارتی دیر:

بیش از 3 هزار زائر دیری در مراسم پیاده‌روی اربعین امسال شرکت می کنند

بوشهر-مسئول دفتر خدمات زیارتی کوی دلدار شهرستان دیر گفت: امسال بیش از 3 هزار نفر از شهرستان دیر در مراسم پیاده روی اربعین شرکت می کنند.
کد خبر: ۸۹۳۷۵۳۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴

حسین ابراهیمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،  با بیان اینکه تا کنون بیش از 2 هزار زائر ثبت نام کرده اند اظهار داشت: ثبت نام برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین از شهریور ماه آغاز شده که در این مدت بیش از 2 هزار نفر از شهرستان دیر از طریق سامانه ثبت نام کرده که پیش بینی می شود امسال بیش از 3 هزار نفر از شهرستان برای حضور در این مراسم شرکت کنند.

وی گفت: اعزام افراد به کربلا فقط با ویزا صورت می‌گیرد و افراد بدون ویزا به مرز مراجعه نکنند که از خروج افراد بدون ویزا جلوگیری می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین تصریح کرد: این حرکت خودجوش شیعیان و رهروان رسول‌الله در اربعین حسینی به علت عشق و علاقه به سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) هرساله صورت می گیرد.

مسئول دفتر خدمات زیارتی کوی دلدار افزود: زائرانی که قصد شرکت در مراسم اربعین را دارند باید گذرنامه آنها حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد و افرادی که گذرنامه آنان فاقد اعتبار می باشد برای تمدید آن اقدام نمایند.

ابراهیمی در پایان از برپایی موکب شهرستان دیر ویژه اربعین حسینی در کربلا خبر داد.

انتهای خبر./

ارسال نظرات