فرمانده سپاه قدس گیلان:

126 گروه جهادی به مناطق محروم گیلان اعزام شد

سردار محمد عبدالله‌پور گفت: در نیمسال نخست امسال 126 گروه جهادی به مناطق محروم و روستاهای گیلان اعزام شده است .
کد خبر: ۸۹۳۵۹۷۸
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور در دیدار با جمعی از جهادگران بسیجی با اشاره به خدمات جهادگران بسیجی در اردوهای جهادی، اظهار کرد: خدمت به محرومان از بالاترین شکرگذاری نعمات خداوند است .

وی با بیان اینکه شهید حججی که حجت خدا بودند در اردوهای جهادی پرورش یافته و به مقام شامخ مدافع حرم اهل بیت(ع) رسیدند، افزود: شهید حججی در اردوهای جهادی به آرزوی دیرینه‌اش نزدیک شد و در حالی پیکر مطهرش از سوریه بازگشت که همچون مولایش امام حسین(ع) سر در بدن نداشت .

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اخلاق، ولایتمداری و ایمان جوانان مومن و انقلابی گیلان، گفت: وقتی در اردوهای جهادی گیلان حاضر می‌شوم موجی از عشق خدمت به مردم توسط جوانان دهه سوم و چهارم انقلاب اسلامی را احساس می‌کنم .

سردار عبد‌الله‌پور با ابراز اینکه در نیمسال نخست امسال 126 گروه جهادی به مناطق محروم و روستاهای گیلان اعزام شده است، خاطرنشان کرد: بیش از 130 روستا از خدمات جهادگران بسیجی در حوزه‌های آموزشی، مسکن محرومان، بهداشتی، آبرسانی، اقتصاد مقاومتی، مرمت مدارس و دوره‌های فرهنگی بهرهمند شدند .

وی با بیان اینکه بیش از 75درصد شرکت کنندگان در اردوهای جهادی دانشجویان زیر 25 سال هستند، اظهار کرد: عشق به ولایت مهمترین شاخصه جهادگران بسیجی است که در اجرای فرمان آتش به اختیاری مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند .

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پزشکان عمومی و متخصص بسیجی و انقلابی نیز در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم گیلان سفر می‌کنند، افزود: شاهد رشد حضور داوطلبانه متخصصان در مناطق محرم هستیم .

سردار عبدالله‌پور با تقدیر از تلاش‌های داوطلبانه جوانان انقلابی در اردوهای جهادی تاکید کرد: جوانان مومن و انقلابی گیلان در اردوهای جهادی ادامه دهنده راه شهدای سرافراز این استان هستند.

ایسنا/

ارسال نظرات