خرید تضمینی بیش از 67هزار تن گندم

مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال از آغاز خرید تضمینی گندم تاکنون 67هزار و 500 تن محصول از کشاورزان استان خریداری شده است.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۴۸
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ ذبیح‌اله غریب پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امسال از آغاز خرید تضمینی گندم تاکنون 67 هزار و 500 تن محصول با قیمت یک هزار و 300 تومان از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه در این نشست مصوب شد تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های کارگری و کارمندی مرغ را کیلویی 5 هزار و 800 تومان از طریق پشتیبانی امور دام تأمین کنند ادامه داد: در پی شکایت‌های صورت گرفته از کیفیت نامناسب نان، کلیه خبازها و نانواهای چهارمحال و بختیاری به ‌خصوص شهرکرد باید گواهی بهداشت و کارت مهارت داشته باشند و ظرف یک‌ماه آینده یک دوره آموزشی برای این افراد برگزار می‌شود.

مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری باید نظارت بر تعرفه‌های مرتبط با نقاط گردشگری استان را افزایش دهد و طرحی را به منظور مشخص کردن این تعرفه‌ها در کارگروه گردشگری مصوب و در جلسه آتی کارگروه تنظیم بازار مطرح و نهایی کند.

ارسال نظرات