ضرورت مقابله با خط نفوذ با تاکید بر استقامت در برابر نظام سلطه

حجت‌الاسلام رضایی مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در جمع پاسداران سپاه قدس گیلان سخنرانی کرد.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۲۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام علی رضایی مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز در گردهمایی تبیین سبک‌زندگی و مصون‌سازی فرهنگی در جمع پایوران، سربازان و کارکنان سپاه قدس گیلان و در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به انقلاب ایران در دهه‌ی پنجاه به نقش انقلاب اسلامی ایران در منطقه پرداخت.

علی رضایی مسئول امور روحانیون سپاه پاسداران گفت: پایه‌ی این انقلاب اسلام بود و طبیعتاً افرادی را در سرتاسر جهان متوجه خود کرد که توجه ای بس اندک به اسلام داشتند و حتی کشورهای متکبر و ضد اسلام از همان ابتدا کشور را موردحمله و هجوم رسانه‌های خود قراردادند.

حجت‌الاسلام رضایی تصریح داشت: مؤلفه‌هایی مانند حقانیت، عقلانیت و جنگ در برابر ظالم باعث شد که در حین جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی را به جهان صادر کنیم و نفوذ جمهوری اسلامی به‌عنوان انقلاب اسلامی همه‌جا را فراگرفت.

وی مطرح کرد: دشمن برای غلبه بر کشور از جنگ نرم استفاده می‌کند که مهم‌ترین ابزار این جبهه نفوذ است، هرچند در جنگ‌های سرد هم از این ابزار نیز استفاده می‌شود ولی نفوذ در جنگ نرم رنگ و بوی بیشتری دارد.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: نفوذ را می‌توان به دودسته‌ی نفوذ در فرد و نفوذ در جریان دسته‌بندی کرد که مهم‌ترین آن نفوذ در جریان است، زیرا بر تصمیمات تأثیرگذاری کرده و باعث یاس، ناامیدی و ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

در پایان رضایی به نقش دشمن در از بین بردن وحدت در جامعه اشاره کرد و گفت: دشمن می‌خواهد به ما تفهیم کند که ایستادگی در مقابل آن‌ها هزینه‌ی بسیار بالایی دارد و مردم را نسبت به آینده انقلاب ناامید کنند.

ارسال نظرات