مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد:

سربازان زینت کشور هستند

حجت الاسلام اسماعیل زمانپور گفت: سرباز مؤمن، پشتوانه امنیت و اقتدار نظام و مایه عزت و سربلندی اسلام است.
کد خبر: ۸۹۳۴۵۷۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام اسماعیل زمانپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در جمع پاسداران وظیفه این سپاه گفت: سربازان با الگوپذیری از مالک اشتر، سرباز مخلص و پا به رکاب حضرت امیرالمومنین(علیه السلام)، باید همیشه گوش به فرمان ولی فقیه و آماده برای جانفشانی در راه دین و کشور باشند.

وی افزود، لازم است سربازان، در حین خدمت مقدس سربازی به فکر آینده، شغل و معاش خود نیز باشند و با بهره گیری از اساتید اقتصاد مقاومتی از هم اکنون در پی ایجاد شغل برای بعد از دوره خدمت خود باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد تصریح کرد: شما که در لباس مقدس سربازی هستید و به فرمایش مقام معظم رهبری زینت کشورهستید باید با اقتدار، هوشیاری و نظم، به خدمت خود ادمه دهید که دچار لغرش و آسیب نشوید.

زمانپور در پایان این دیدار صمیمانه، محیط های سربازی را مکانی مناسب و دوران خدمت سربازی را فرصتی طلایی برای توجه بیشتر به معنویات و انس بیشتر با قرآن و آموزه های دینی عنوان کرد و افزود: انس با قرآن و تدبر در آیات آن، قطعا ضامن سعادت دنیوی و اخروی است و در شرایط فعلی که دوران جنگ نرم است با پناه بردن به قرآن و آموزه های دینی می توان توطئه های شیطان را خنثی کرد.

ارسال نظرات