خبرهای داغ:
«دفتر نشر معارف» منتشر کرد

بیست و دومین چاپ برای رمز و رازهای «سلوک دانشجویی»

کتاب «سلوک دانشجویی» که رمز و رازها و شیوه‌ها و عوامل موفقیت در محیط آموزشی را معرفی می‌کند به چاپ بیست و دوم رسید.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۹۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، چاپ بیست و دوم کتاب «سلوک دانشجویی» به قلم جواد محدثی از سوی دفتر نشر معارف روانه بازار کتاب شد.

دانستن این نکته که «راز کامیابی در تجربه علم‌آموزی چیست و در طول عمر تحصیلی، این راه را چگونه و با چه کسی و به چه سمت و سویی باید پیمود»، مهم است. در هر کاری، از جمله در آموختن دانش و رسیدن به قله های معرفت و در کنار آن، «کمال اخلاقی» و «تهذیب نفس»، نیازمند آشنایی با رمز و رازها و شیوه‌ها و عوامل موفقیت هستیم. پس سلوک دانشجویی، آگاهی از هدف‌ها، آفت‌ها، روش‌ها، علل ناکامی یا سرخوردگی و عوامل رشد و پیشرفت را می‌طلبد.

آنچه می‌خوانید، مجموعه نوشته‌هایی از جواد محدثی در این زمینه‌هاست که مورد ابتلا و کاربرد هر کسی است که گام در مسیر آموختن دانش نهاده و در مراکز علمی حضور می‌یابد و سر سفره دانش اساتید می‌نشیند. مباحث این کتاب پیش از این در سلسله مقالاتی در ماهنامه «پرسمان» منتشر شده بود و آداب علم آموزی را برای همه دانش پژوهان به ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و طلاب حوزه‌های علمیه تبیین می‌کند.

چاپ بیست و دوم کتاب «سلوک دانشجویی» در 79 صفحه، قطع پالتویی و شمارگان 5هزار نسخه و قیمت 3هزار تومان عرضه شده است. دفتر نشر معارف پیش از این کتاب «در قلمرو دل» را از استاد محدثی منتشر کرده بود که آن کتاب هم در 20 مقاله کوتاه ادبی، آداب و اخلاق سلوک را برای جوانان و دانشجویان تبیین می‌کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها