با حضور پرشور مردم و مسئولین

آیین فایزخوانی و نمایش تعزیه در برازجان برگزار شد + تصاویر

آیین فایزخوانی و نمایش تعزیه، چهارشنبه شب ۱۹ مهر ماه با حضور شهردار برازجان، معاون سیاسی فرماندار و اعضای شورای شهر برازجان و جمعی از مردم و مسئولین در کانون امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۵۸۰
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان؛ محمدحسن محمدی، شهردار برازجان ضمن تشکر از حضور پرشور مردم و مسئولین، اظهار داشت: بزرگانی از هنرمندان بومی در این محفل حضور دارند و قرار است که با هنر ارزشمند خود آیین‌های بومی و سنتی استانمان را به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه‌های مختلف گفت: شهرداری جدای از کار‌های عمرانی، اجرایی و خدماتی کار‌های فرهنگی خوبی را آغاز کرده است، یکی از این اقدامات ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است.

محمدحسن محمدی ادامه داد: شهرداری در این خصوص اقدام به چاپ و نشر تصاویر و وصیت نامه‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم نموده است. همچنین نقاشی تمثال شهدای بلندمرتبه بر روی دیوار‌های شهر نیز اقدام خوب دیگری در این راستا می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، تعزیه خوانی و شبیه خوانی با حضور آقایان محمدحسن آبیار، ماندنی بجلی، الله کرم مهدویان و ایرج صادقی (روشندل) همراه با مرثیه سرائی حاج مهدی آخوندزاده اجرا شد.

گفتنی است، مجری این برنامه جهانشیر محمودی و قاری قرآن سجاد آموزگار بوده و معاونت فرهنگی شهرداری برازجان، انجمن نوای فایز دشتستان، صدا و سیمای استان بوشهر و هیئت بازی‌های بومی و محلی شهرستان دشتستان در آن همکاری داشته اند.
ارسال نظرات