مسئول سازمان بسیج کارمندان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

پیگیری اجرای سیاست‌های نظام اداری؛ اولویت‌ بسیج کارمندان

مسئول سازمان بسیج کارمندان گفت: تلاش می کنیم در دو حوزه خدمت رسانی و ارتقا مدیریت اداری یا سلامت اداری کشور، با بهره گیری از ظرفیت و توان کارمندان بسیجی حاضر در ادارات کل کشور کار کنیم.
کد خبر: ۸۹۲۹۵۶۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱

ناصر فصیحی مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه وظیفه این سازمان شناسایی، تربیت و بکارگیری کارمندان پیشرو، انقلابی و مؤمن در ادارات جهت انجام وظیفه و خدمت به مردم است، اظهار داشت: سیاست های نظام اداری در سال های گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب در 26 بند ابلاغ شد که دولت وقت نیز 10 برنامه تحولی برای ادارات در سال 92 ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: در این 26 بند و 10 برنامه، مباحث بسیار خوبی مطرح شده بود که متأسفانه در اجرا خوب عمل نشد و بسیاری از موارد مورد غفلت قرار گرفت. بر همین اساس یکی از اولویت ها و برنامه های سازمان بسیج کارمندان پیگیری اجرای این سیاست های مهم در ادارات کشور است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان در ادامه گفت: تلاش می کنیم در دو حوزه خدمت رسانی و ارتقا مدیریت اداری یا سلامت اداری کشور، با بهره گیری از ظرفیت و توان کارمندان بسیجی حاضر در ادارات کل کشور کار کنیم؛ در حوزه خدمات رسانی داخلی بیشتر روی مباحث تکریم ارباب رجوع و پیگیری مراجعات مردمی به ادارات و در حوزه خدمات رسانی بیرونی نیز هر اداره بر اساس جغرافیای فعالیت خود خدماتی به مردم منطقه ارایه خواهد کرد که راه اندازی و شروع بکار این نوع خدمات رسانی بسیج کارمندان، با برپایی گروه های جهادی این قشر بسیج در سراسر کشور کلید خورد.

ارسال نظرات