مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

اگر مقابل توهین کننده گان پارچه مشکی نیاستیم آینده به شهداء هم توهین خواهند کرد

بوشهرت مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: اگر ما امروز محکم جلوی این افراد نیاستیم، شک نکنید فردا نوبت یادوآره‌های شهدا است، می‌گویند چرا این‌همه یادواره شهید برگزار می‌کنید؟
کد خبر: ۸۹۲۹۳۸۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ طلاب مدارس علمیه خواهران شهر بوشهر در تجمعی اعتراض‌آمیز نسبت به اظهارات سخیف و توهین‌آمیز عضو شورای شهر واکنش نشان دادند.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی گفت: علم سیاه و پیراهن مشکی خاری است بر چشم کسانی که در ولایت و شهدا نمی‌توانند تحمل کنند و امروز در دانشگاه لیدن هلند، برای حضرت علی‌اصغر کوچک‌ترین عضو سنی کربلا، کرسی علی‌اصغر شناسی برگزار می‌کنند و در چند کشور این مراسم را محکوم می‌کنند.

جمالی اظهار کرد: این نشان می‌دهد امروز راه اباعبدالله الحسین، سیاه‌پوش شدن شهر، علم مشکی و اشک برای امام حسین و ائمه اطهار دارد پیش می‌رود.

وی افزود: اگر امروز می‌بینید در مقابل سیاه‌پوشی شهر موضع گرفته می‌شود نه مخالف پارچه مشکی هستند، بلکه این را نماد ولایت می‌دانند و از جهتی هم برای اینکه یک جریان سیاسی خاص از این حرف‌ها خوشش بیاید، خودشرینی می کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ادامه داد: تعجب می‌کنیم در شهری که با این همه شهید و سابقه تاریخی، کسی به خودش این جرئت را می‌دهد و اظهارات توهین‌آمیز و سخیف را درباره سیاه پوشی شهر مطرح می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما امروز محکم جلوی این افراد نیاستیم، شک نکنید فردا نوبت یادوآره‌های شهدا است، می‌گویند چرا این‌همه یادواره شهید برگزار می‌کنید؟

جمالی گفت: این افراد دقیقاً نمادهای ولایت را هدف نشانه گرفته‌اند و باید مجموعه‌های ارزشی جلوی این‌ها بایستند و به صورت شفاف موضع گرفته و محکوم کنند تا بستری برای سال‌های آینده فراهم نشود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تصریح کرد: خواهران طلبه، من و شما مدافعین ولایت هستیم، همیشه روحانیت پیشتاز بوده و مردم را نسبت به این توطئه‌ها آگاه می‌کرد، ما نسبت به حزب‌ها هیچ واکنشی نداریم و فقط خط ولایت را می‌گیریم، کسانی که این مسئله را سیاسی می‌کنند می‌خواهند ضربه کمتری ببینند.

وی تأکید کرد: حزب‌های سیاسی که این افراد به آن‌ها وابستگی دارند باید نسبت به این موضوع و به‌صورت رسمی اعلام برائت کرده و این اظهارت سخیف و توهین‌آمیز را محکوم  و خود شخصی توهین کنند هم عذرخواهی کند./انتهای پیام

 

ارسال نظرات