فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک

رسالت سپاه حفاظت صحیح و به موقع از انقلاب اسلامی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: رسالت سپاه حفاظت صحیح و به موقع از انقلاب اسلامی است و حفظ و پاسداری ازمیراث و ارزش‌های انقلاب و نظام وظیفه‌ای ملی و دینی است.
کد خبر: ۸۹۲۹۳۰۳
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی پاسدار محمدرضا رضایی در جلسه هم‌اندیشی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با تاکید بر اینکه وظیفه یک پاسدار همیشه پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب است، گفت: وقتی از سپاه بازنشسته می شویم معمولا کسی سراغ ما را نمی گیرد، ولی پاسدار واقعی دنبال این است انقلاب کجا نیاز به کمک او دارد و کار روی زمین مانده است، زیرا انقلاب را از خودمان می دانیم.

وی لزوم روشنگری در مسائل مهم را ضروری دانست و آگاهی بخشی در موضوعات حساس کشور به سطوح مختلف اقشار جامعه را برای انتخاب رویه درست بسیار راهگشا برشمرد و گفت: مبارزه با جریان‌های نفاق و ضد انقلاب بسیار پیچیده شده است، پیشکسوتان در این قضیه وظیفه سنگینی به عهده دارند و بایستی در برابر پاسداشت انقلاب و ارزش‌ها نقش آفرینی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با تاکید بر اینکه جایگاه و اقتدار امروز مرهون دلیرمردی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است، گفت: رزمندگان و پاسداران بایستی به نسل‌های آینده بگویند که این انقلاب باتحمل چه سختی‌هایی به نتیجه رسیده است.

پاسدار رضایی بر لزوم هوشیاری در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن تاکید کرد و گفت: امروز سپاه، بسیج و همه دوستداران انقلاب نگران مسئله جنگ نرم هستند؛ ما وارد صحنه‌ای از جنگ شده‌ایم كه یگان‌های جدید نیاز داریم و برای ایجاد این نیروی پشتیبان هزاران پاسدار بازنشسته داریم كه بزرگترین حماسه‌ها و صحنه‌های دوران انقلاب در مقاطع گوناگون را آفریده و همواره آماده جانفشانی و ایثار در راه حفظ و پاسداری از انقلاب هستند.

وی افزود: رسالت سپاه حفاظت صحیح و به موقع از انقلاب اسلامی است و حفظ و پاسداری ازمیراث و ارزش‌های انقلاب و نظام وظیفه‌ای ملی و دینی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خاطرنشان کرد: بدون شک مهمترین قدرت و سرمایه سپاه در وجود نیروهای مؤمن و فداکار آن بوده که سپاه را قادر به حضور در عرصه‌های مختلف دفاعی و امنیتی ، سازندگی و ... کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات