مصطفی برزگر
جانشین سپاه امیرالمومنین(ع):
جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: این تفکر آمریکا که بتواند لطمه کوچکی بر کشور اسلامی ایران وارد کند فقط یک خیال واهی است.
کد خبر: ۸۹۲۸۲۶۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ، شب گذشته به همت حفظ  آثار سپاه ناحیه دهلران و بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان مراسم آبروی محله در کوچه "شهید جعفر میرزایی" تنها غواص شهید استان ایلام برگزار شد.

  بر اساس این گزارش، "سرهنگ جمال شاکرمی" جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) در این مراسم اظهار کرد: دفاع مقدس ما یک مستند از واقعه عاشورا است.

  وی افزود: شب عاشورا شب شهیدان است و همه ی شهدای ما نیز به اباعبدالله اقتدا کردند

  جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) بیان نمود: یادواره امشب متعلق به شهیدی است از دیار عاشقان کربلای 4 که درواقع این عملیات تبسم عینی عاشورا است.

  وی با اشاره به اینکه امام(ره) حرکت انقلاب را تحت تایید واقعه کربلا جلو بردند، بیان نمود: در دفاع مقدس همه دنیا در مقابل ما ایستادند و با تمام امکانات آمدند تا این جریان انقلابی را متوقف نمایند.

  شاکرمی ادامه داد: نقشه دیگر دشمن نهضت آزادی بود که در فتح خرمشهر و در پایان جنگ این جریان فکری در مقابل ما بودند و امروز نیز تتمه این حرکت را می بینیم.

  وی با اشاره به اینکه شهید میرزایی ها راه چگونه عروج کردن را به ما آموختند، عنوان کرد: اگر امروز در مقابل استکبار و غرب حرفی برای گفتن داریم از همین خون بابرکت شهدا است.

  جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) با بیان اینکه دشمنان هرگز فکر نابودی اسلام را از سر بیرون نمی برند، بیان نمود: آمریکا دیروز داعش و امروز جریان استقلال کردها را به وجود آورده است تا به اسلام ضربه بزند.

  وی تصریح نمود: این تفکر آمریکا که بتواند لطمه کوچکی بر کشور اسلامی ایران وارد کند فقط یک خیال واهی است.

 

ارسال نظرات